عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۷۸۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، ۵ پوستر بر اساس بیانات عاشورایی رهبر معظم انقلاب طراحی و منتشر شده است.

عقیق:پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و بر اساس بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب، پوسترهایی را منتشر کرد.

رهبر معظم انقلاب در 24 آذر سال 1375 گفته بودند: «امام حسین(ع) با یک دنیا مواجه بود، همان طور که پیغمبر(ص) در بعثت، یک تنه با یک دنیا مواجه شد، امام حسین(ع) هم در ماجرای کربلا، یک تنه با یک دنیا مواجه بود.»

برای دریافت پوستر «امام حسین با یک دنیا مواجه بود» در اندازه بزرگتر، از اینجا اقدام کنید.

* * * * *

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در 26 فروردین 1379 عنوان کرده‌اند: «بصیرت ابالفضل العبّاس کجاست؟ در روز تاسوعا، به او پیشنهاد تسلیم و امان‌نامه کردند و گفتند ما تو را امان می‌دهیم؛ چنان برخورد جوانمردانه‌ای کرد که دشمن را پشیمان نمود. گفت: من از حسین جدا شوم؟ وای بر شما! اف بر شما و امان‌نامه شما!»

برای دریافت پوستر «بصیرت ابالفضل العبّاس» در اندازه بزرگتر، از اینجا اقدام کنید.

* * * * *

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در 21 شهریور سال 1365 گفته‌اند: «به نظر من اوج مصیبت در کربلا، شهادت علی اصغر و این طفل شش ماهه در آغوش پدر است... من وقتی ترسیم می‌کنم آن حالتی را که در خیمه‌های حسین بن علی علیه‌‌السلام آن هیجان و ناراحتی را که به خاطر عطش این بچّه پیش‌آمده‌بود، واقعا برایم قابل تحمّل نیست و طاقت نمی‌آورم.»

برای دریافت پوستر «اوج مصیبت در کربلا» در اندازه بزرگتر، از اینجا اقدام کنید.

* * * * *

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در 10 تیرماه سال 1371 تأکید کرده‌اند: عظمت شهدای کربلا به این است که برای احساس تکلیف -که همان جهاد در را خدا و دین بود- از عظمت دشمن نترسیدند.

برای دریافت پوستر «عظمت شهدای کربلا» در اندازه بزرگتر، از اینجا اقدام کنید.

* * * * *

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در 18 اردیبهشت سال 1377 اظهار داشته‌اند: «شب عاشورا وقتی امام حسین(ع) فرمودند همه کشته خواهند شد، این نوجوان 13 ساله عرض کرد: عمو جان! آیا من هم به شهادت خواهم رسید؟ امام حسین(ع) فرمود: عزیزم کشته‌شدن در ذائقه تو چگونه است؟ گفت: از عسل شیرین‌تر است.»

برای دریافت پوستر «معرفت قاسم بن الحسن(ع)» در اندازه بزرگتر، از اینجا اقدام کنید.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین