عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵
معاون مركز تخصصی مهدويت از رونمايی از سه نرم‎‏افزار تخصصی با اين موضوع در هفته جاری خبر داد.

عقیق: حجت‎الاسلام والمسلمين محمدرضا نصوری، معاون تبليغ و ارتباطات مركز تخصصی مهدويت گفت: به مناسبت دهه مهدويت و سال‌روز ميلاد امام زمان(عج) سه نرم‌افزار با موضوع مهدويت در مركز تخصصی مهدويت در قم رونمايی می‌شود.

وی افزود: اين نرم‌افزارها روز سه‌شنبه اين هفته به صورت رسمی در مركز تخصصی مهدويت رونمايی می‌شود؛ اين نرم‎افزارها با رويكرد فرهنگی در موضوعات و رويكردهای آموزشی به بررسی آسيب‎های حوزه مهدويت پرداخته و يا اينكه اين مباحث را در قالب‎های نو به مردم ارايه می‎كند.

نصوری تصريح كرد: نام نرم‌افزارهايی كه با موضوع مهدويت در مركز تخصصی مهدويت توليد شده است مشق انتظار، ‌قبيله تزوير و ره‌توشه نام دارد؛ نرم‌افزار مشق شب به صورت چند رسانه‌ای تدوين شده و دارای بخش‌های آموزشی كوتاه مدت مهدويت است.

نصوری يادآور شد: ارايه پاسخ‎‏های مدون و دقيق به پرسش‎های حوزه مهدويت از جمله ويژگی‌های اين نرم‌افزار است؛ بخشی از اين نرم‎افزار مختص كودكان و سينمای آخرالزمان و نقد فيلم‌های هاليوودی است و بررسی ادعای مدعيان دروغين مهدويت، صهيونيسم‎شناسی، بازی برای كودكان و... از ديگر بخش‌های نرم‌افزار مشق انتظار است.

وی گفت: نرم‌افزار قبيله تزوير نيز به بررسی شيوه‌ها و روش‌ها و معرفی مدعيان دروغين جديد با توضيح شش كارشناس اين حوزه می‎پردازد؛ همچنين نرم‌افزار ره‌توشه سومين نرم‌افزاری است كه در اين حوزه توليد شده است و به مباحث قرآنی ادعيه و زيارات منتسب به حضرت مهدی(عج) و 40 عنوان از مباحث مهدويت ويژه مبلغان و فرهنگيان می‎پردازد.


منبع:ایکنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها