عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۹۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
موسسه بوستان کتاب در آینده نزدیک لوح فشرده آثار آیت الله حسن زاده آملی و مرحوم آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی را عرضه می کند.

عقیق: موسسه بوستان کتاب پس از انتشار مجموعه آثار علامه طباطبایی (ره) و آیت الله ابراهیم امینی روی لوح فشرده، 3 لوح فشرده جدید را با قابلیت های جستجو و چاپ در دست انتشار دارد.
مهدی محدثی، کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب از انتشار 3 لوح فشرده جدید که حاوی مجموعه آثار مولفین این موسسه است، خبر داد و گفت: چندی پیش مجموعه آثار علامه طباطبایی (ره) و آیت الله ابراهیم امینی روی CD منتشر شد و در دسترس پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق قرار گرفت. در حال حاضر نیز بوستان کتاب در حال آماده سازی 3 لوح فشرده جدید به نام های  مجموعه آثار مرحوم آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی، مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی و مجموعه آثار موسسه فرهنگی تربیتی توحید است. 
وی  در توضیح محتوای این لوح های فشرده و نام کتاب هایی که در این نرم افزار عرضه می شوند، ادامه داد: مجموعه کتاب هایی که بوستان کتاب از آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی چاپ و منتشر کرده، عبارتند از حکمت فاطمی، معیار شرک در قرآن، شرح خطبه حضرت زهرا (س)، تفسیر سوره مبارکه حمد و راه رستگاری.
محدثی تصریح کرد: مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی شامل شرح فارسی اسفار (10 جلد)، هزار و یک کلمه (7 جلد)، تفسیر منهج الصادقین (5 جلد)، شرح فصوص الحکم خوارزمی، قیصری (2جلد)، دروس هیئت (2 جلد)، کلیله و دمنه، الهی نامه و ... که بیش از 60 عنوان است.
کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب ابراز کرد: مجموعه آثار موسسه فرهنگی تربیتی توحید شامل آنچه والدین و مربیان باید بدانند، آنچه معلمان و مربیان باید بدانند، آنچه پسران باید بدانند، آنچه دختران باید بدانند، آنچه کودکان و نوجوانان باید بدانند، والدین و مربیان مسئول،تربیت برتر و ... که جمعا 14 عنوان کتاب است. 
وی در خصوص قابلیت های این نرم افزار ها عنوان کرد: این سه نرم افزار نیز همچون دو نرم افزار پیشین، قابلیت جستجو در متن و فهرست و ذخیره سازی و پرینت را دارند که باعث تسهیل و سرعت در کارها شده و پژوهشگران و محققان می توانند به راحتی از مطالب این کتاب ها استفاده کنند.
شایان ذکر است، این نرم افزار ها با همکاری موسسه بوستان کتاب و موسسه تحقیقات کامپیوتری نور تهیه شده و در مراحل پایانی کار است و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

منبع: شبستان
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین