عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
جهت ارتقای کیفیت مراسم شیرخوارگان حسینی
مصلای بزرگ امام خمینی (ره)‌ و هیأت رزمندگان اسلام از مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی درخواست مساعدت لازم در برگزاری پرشورتر این مراسم را کردند.
عقیق: مصلای بزرگ امام خمینی (ره)‌ و هیأت رزمندگان اسلام از مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی درخواست مساعدت لازم جهت برپایی هر چه پرشورتر این مراسم را کرده‌اند؛‌ زیرا مدیران مصلی اعتقاد دارند مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در سال‌های گذشته شرایط لازم را رعایت نکرده است.

در حال حاضر جهت برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی ستادی با حضور مصلای بزرگ امام خمینی (ره)‌، ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بسیج جامعه زنان، بسیج خواهران سپاه محمد رسول الله(ص)، شهرداری تهران ،صدا وسیما و سایر ارگانهای فرهنگی تشکیل شده است که به نام ستاد برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی  شناخته می‌شود وامکان ورود همه تشکل‌ها  ومجمع جهانی شیرخوارگان در هر زمان می‌دهد.

این گزارش حاکی است همایش شیرخوارگان حسینی در سال‌های اول برگزاری با همکاری هیأت رزمندگان اسلام و مهدیه تهران شروع شد و در این امر اکثر شعبات هیأت رزمندگان اسلام و نواحی بسیج نیز مشارکت داشتند. در صورت تفاهم بین مصلای بزرگ امام خمینی (ره)‌ با مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی، ستاد مرکزی هیأت رزمندگان اسلام از این برنامه صرفنظر می‌کند.

در حال حاضر بیش از 200 شعبه از هیأت رزمندگان اسلام در سراسر کشور با حمایت و تشویق ستاد مرکزی در سال‌های گذشته و امسال با مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی بدون هیچ اختلافی همکاری داشته‌اند  و در این راستا در همایش سالیانه نیز شرکت داشته‌اند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین