عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
همزمان با نيمه شعبان؛
همزمان با نيمه شعبان نهمين همايش بين المللی دكترين مهدويت در تهران برگزار می‌شود.

عقیق:  حجت‌الاسلام والمسلمين مسعود پورسيدآقايی، دبير برگزاری همايش بين المللی دكترين مهدويت در گفت‌و‌گویی گفت: همايش بين المللی دكترين مهدويت دوم و سوم تيرماه مصادف با 14 و 15 شعبان توسط موسسه آينده روشن (پِژوهشكده مهدويت) برگزار می‌شود.

وی افزود: پژوهشكده مهدويت به‌عنوان نهادی حوزوی با توجه به ضرورت زمينه‌سازی و تحقق جامعه منتظر و اسلامی، موضوع همايش بين‏ المللی دكترين مهدويت را به تربيت زمينه‌ ساز، راهبردها و راهكارها، اختصاص داده است.

پورسيدآقايی افزود: از اين رو از همه فرهيختگان و انديشمندان داخلی و خارجی دعوت می‌شود تا با ارائه مقاله در اجرايی كردن اين مهم گام بردارند.

رئيس موسسه آينده روشن، درباره محورهای اين همايش خاطر نشان كرد: زمينه‌سازی، تربيت و زمينه‌سازی و راهبردها و راهكارها از محورهای سه‌گانه اين همايش معرفی شده است.

پورسيدآقايی با بيان اينكه 152 مقاله داخلی تاكنون به دبيرخانه همايش ارسال شده است تصريح كرد: پيش بينی می‌كنيم تعداد مقالات به 200 مقاله در بخش داخلی برسد.

دبير همايش يادآور شد از 30 كشور ديگر نيز مقالاتی به دبيرخانه همايش ارسال شده است.

پورسيدآقايی گفت: پژوهشگران می‌توانند برای كسب اطلاع بيشتر در قم با تلفن‌ ۷۸۳۳۷۱۴ با پيش شماره ۰۲۵۱ تماس بگيرند و يا به پايگاه اطلاع رسانی اين همايش به نشانی www.mahdaviat مكاتبه كنند.       


منبع: ایکنا

211008   


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین