عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲
مهدی محدثی در توضیح محتوای این لوح های فشرده و نام کتاب هایی که در این نرم افزار عرضه می شوند، افزود: حکمت فاطمی، معیار شرک در قرآن، شرح خطبه حضرت زهرا (س)، تفسیر سوره مبارکه حمد و راه رستگاری مجموعه کتاب هایی است که بوستان کتاب از آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی چاپ و منتشر کرده است.

عقیق: کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب با اعلام این خبر گفت: چندی پیش مجموعه آثار علامه طباطبایی (ره) و آیت الله ابراهیم امینی بر روی CD منتشر شد و در دسترس پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعه و تحقیق قرار گرفت.  در حال حاضر نیز  بوستان کتاب در حال آماده سازی  3 لوح فشرده جدید مجموعه آثار مرحوم آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی، مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی و مجموعه آثار موسسه فرهنگی  تربیتی توحید  است.

مهدی محدثی در توضیح محتوای این لوح های فشرده و نام کتاب هایی که در این نرم افزار عرضه می شوند، افزود: حکمت فاطمی، معیار شرک در قرآن، شرح خطبه حضرت زهرا (س)، تفسیر سوره مبارکه حمد و راه رستگاری مجموعه کتاب هایی است که بوستان کتاب از آیت الله سید عزالدین حسینی زنجانی  چاپ و منتشر کرده است.

 وی ادامه داد: مجموعه آثار علامه حسن زاده آملی نیز شامل بیش  از  60 عنوان با عناوینی چون شرح فارسی اسفار (10 جلد)،  هزار و یک کلمه (7 جلد)، تفسیر منهج الصادقین (5 جلد)، شرح فصوص الحکم خوارزمی، قیصری (2جلد)، دروس هیئت (2 جلد)، کلیله و دمنه، الهی نامه و ... می باشد

محدثی همچنین مجموعه آثار موسسه فرهنگی – تربیتی توحید را جمعا شامل 14 عنوان با عناوینی چون آنچه والدین و مربیان باید بدانند، آنچه معلمان و مربیان باید بدانند، آنچه پسران  باید بدانند، آنچه دختران باید بدانند، آنچه کودکان و نوجوانان باید بدانند، والدین و مربیان مسئول، تربیت برتر و ... برشمرد.

کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب در خصوص قابلیت های این لوح های فشرده ابراز داشت: این نرم افزارها قابلیت جستجو در متن و فهرست و ذخیره سازی و پرینت را دارند که باعث تسهیل و سرعت در کار ها شده و  پژوهشگران و محققان می توانند به راحتی از مطالب این کتاب ها استفاده کنند.

براساس اعلام بوستان کتاب، وی در پایان یادآور شد: تولید این لوح های فشرده با همکاری موسسه بوستان کتاب و مرکز تحقیقات کامپیوتری نور در مراحل پایانی کار است و  به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

 منبع:خبرگزاری حوزه
211005


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین