عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۳۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
سلام بر تو اي شهيد مدافع حرم كه تصاویر شهادتت نه تنها دوستانت را به تحسین وا داشت، بلكه دشمنان نیز سر انگشت حیرت گزیدند.
عقیق:حاج حسین سازور دل نوشته ای درباره سلفی حقارت و شهید محسن حججی و سلفی عزت نوشته اند که در ادامه می خوانید:

"دل نوشته اي براي روزهاي اخير"

خدايا چه خبر است؟ اين روزها خبرهاي داغ هر روز از گوشه ای به گوش ما می رسد. به راستي چه خبر است؟
خبر عكس خفت بار نمايندگان مجلس با نماينده اروپا، خبر مسابقه دو بازیکن فوتبال با بازيكنان رژيم غاصب صهيونيستي، خبر زير سوال بردن جانبازي مدافعان حرم، خبر آمدن فتنه گران و یارانشان در پست هاي كليدي و... در آخر بمبی از جنس انفجار نور كه تمام خبرها را در هم شكست و همه آن ها را تحت شعاع پرتو خورشیدی اش محو کرد. خبر کوتاه بود اما قامتش به بلندای تاریخ می کشید، خبر شهادت دلاور مرد سپاه توحيد، سر بريده ي عاشورايي، شهيد محسن حججي.

سلام بر تو اي شهيد مدافع حرم كه تصاویر شهادتت نه تنها دوستانت را به تحسین وا داشت، بلكه دشمنان نیز سر انگشت حیرت گزیدند. آن قامت راسخ و آن چهره ي مردانه هنگام شهادت و آن اُبّهت نگاهت، سر تعظیم همگان را به پیشگاه این عظمت فرود آورد. به يقين يك مرد عاشورايي مانند تو محاسبات دنيايي از كفر را برهم ريخت. خداوندا اين چه ايماني است كه لرزه بر اردوگاه كفر انداخته و دل عاشقان شهادت را گرم تر كرده؟ اين چه ايماني است كه سياست بازان داخلي را به خجالت وا داشت و ائمه كفر را در تمامي دنيا به تحسين؟

خداوندا اين چه ايمان عاشورايي اي است كه با نام تو ، با چهره ای بر افروخته از محبت تو و خنده بر دنياي دنی و شوق به دیدار تو در آخرت به زير خنجر شهادت، گردن مي نهد؟

ببينيد؛ عكس يكي در زير خنجر و بوسه بر عروس شهادت، و عكس تعدادي نماينده ذوق زده با عروسك اروپايي.
ببينيد؛ افتخار شهادت به دست تکفیری های مزدور استکبار و صهيونيست از سويي و افتخار بازي با نمايندگان رژيم كودك كش صهيونيستي از سوي ديگر.
ببينيد؛ خنده هاي ملائك و آغوش باز آن ها و استقبال از شهيد سر بريده در یک طرف و خنده هاي تمسخر آميز رهبران كفر به وادادگان سياسي داخلي در طرف ديگر.
ببينيد؛ ايستادگي اين رزمنده عاشورايي و قامت ستبر او در برابر كفر و كرنش سياسيون ترسو در برابر زورگويان و ظالمين جهاني.
ببينيد؛ يكي با دادن خون و سر بريده براي ملت عاشورايي چگونه باعث آبرو و سرفرازي مي شود و يكي با گرفتن رشوه و پورسانت هاي (پاداش) آنچناني و بستن قراردادهاي ذلت بار براي ملت باعث شرمساري مي شود.

آهاي مسئولين عالي رتبه در قواي سه گانه، مسئولين اجرايي، مسئولين فرهنگي، مسئولين نظامي، مسئولين سياسي، مسئولين ورزشي و مذهبي و علماي بزرگوار؛ امروز عمل و شهادت شهيد حججي براي همگان حجت است، كه اين گونه بايستي در برابر كفر و زورگويان جهاني و اذناب و تابعين و مزدوران آن ها ايستادگي كرد.

خوب است به جاي پيام دادن براي اين شهيد، پيام به دنياي كفر و مستكبران عالم بدهيد كه راه ما همين است.

راهي كه خميني كبير ترسيم نمود و خلف صالح او امام خامنه اي ادامه دهنده ي آن است.

ياعلي

نصر من الله و فتح قريب و بشّر المؤمنين

عبدالحسين سازور ٩٦/٥/٣٠

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین