عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
همزمان با حلول ماه شعبان المعظم و اعیاد مسعود ائمه اطهار(ع) در این ماه مبارک، نمایه خواندنی " امام حسین(ع) و امام زمان(عج) " در پایگاه اینترنتی حوزه نت منتشر شد.

عقیق: مدیر اجرایی پایگاه حوزه نت در گفتگویی اشاره به این نمایه ارزشمند اظهارداشت: این نمایه در قالب 33 موضوع اصلی و فرعی با هدف بررسی شباهت های این دو امام همام(ع) و تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان حوزه و دانشگاه از هم اکنون درفضای مجازی در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

هادی دهقان افزود: «امام زمان(عج) در کلام امام حسین(ع)»، «قیام امام حسین(ع) و انقلاب مهدی(عج)،» عنایت امام زمان به عزاداری و زیارت امام حسین علیهما السلام" از جمله موضوعات اصلی این نمایه مناسبتی می باشند.

این محقق و پژوهشگر علوم اسلامی در ادامه به معرفی موضوعات فرعی این نمایه پرداخت و گفت: «ارتباط امام مهدی(عج) با امام حسین(ع)»، «امام مهدی(عج) و شباهت ها»، «حسین(ع) و مهدی(عج)»، « عاشورا و انتظار»، «عاشورا و انتظار در یک نگاه»، « نینوا معبر انتظار»، «عزاداری و انتظار»، « زیارت سیدالشهداء از نگاه اباصالح (عج)»، « سلامی بر ستارگان کربلا»، «عشق واقعی»، « همسفر با تو تا کربلا»، « گریه امام زمان(ع) در مصیبت حضرت ابوالفضل(ع)» و از جمله موضوعات فرعی این نمایه گرانسنگ است.

علاقه مندان می توانند برای بهره بیشتر از این نمایه به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند؛

http://www.hawzah.net/fa/subject/subjects/79999


منبع:حوزه

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین