عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۱۶۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲
آیت‌الله قافی:
آیت‌الله محمدحسن قافی یزدی خطاب به طلاب گفت: طلاب باید بدانند که هیچ خدمتی بالاتر از سربازی امام زمان(عج)نیست پس اگر یکی از شما این خدمت عظیم و بزرگ را حقیر شمارد ، گناهی نابخشودنی کرده است.
عقیق:آیت‌الله محمدحسن قافی یزدی در گفتگویی در یزد خطاب به طلاب گفت: طلاب باید بدانند که هیچ خدمتی بالاتر از سربازی امام زمان(عج) نیست؛ پس اگر یکی از شما این خدمت عظیم و بزرگ را حقیر شمارد، گناهی نابخشودنی انجام داده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه طلاب از این فرصت استراحت تابستانه خود استفاده کرده و انرژی تازه و جدیدی را برای شروع سال تحصیلی جدید بدست آورند، اضافه کرد: استراحت در تابستان به این معنا نیست که تمام وقت آزاد خود را به بطالت بگذرانند؛ بلکه باید مطالعه ای داشته باشند تا در زمان شروع مدارس علمیه با آمادگی کامل گام بردارند.

وی ادامه داد: طلاب جدید الورود نیز بدانند که در بهترین راه قدم گذاشته و اگر با نیت خالص به عرصه طلبگی وارد شده اند، خداوند و امام زمان (عج) نیز از آنها راضی خواهند بود.

آیت‌الله قافی یزدی تلاوت قرآن و عمل به آن را از مهمترین وظایف طلاب عنوان کرد و افزود: طلاب همیشه و همه جا باید قرآن کریم را پاس بدارند و هیچ گاه نسبت به آن بی توجه نباشند که سعادت دنیا و آخرت در توجه به قرآن کریم است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به آزادسازی شهر موصل و شکست مفتضحانه داعش در عراق و سوریه، افزود: همه دیدند که با یک فتوای آیت الله العظمی سیستانی مرجع تقلید شیعیان عراق که فتوای وجوب مقابله با داعش و جهاد فی سبیل الله را داد، پیروزی در آنجا شکل گرفت.

وی به نقش مهم روحانیت در حفظ دین اشاره و اظهار داشت: امام خمینی(ره) در زمان حیات خود قسم خوردند که هیچ کس مانند روحانیت نمی تواند مردم را بسیج کند، که نمونه این فرمایش امام را هم در گذشته و هم در شکست داعش مشاهده کردیم.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین