عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۹۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
آیت الله جنتی در پیام تسلیتی به خانواده شهید حججی:
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: داعشی ها و تکفیری های نامسلمان نیز بدانند که با این جنایات و ددمنشی ها طرفی نبسته و نه تنها نمی توانند مانع شکست های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت شوند.
عقیق:آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت محسن حججی رزمنده مدافع حرم اهل بیت (ع) را تسلیت گفت که  متن پیام  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار شهدای کربلا و دست پرورده مکتب امام خمینی (ره) قاب تصویری پدید آورد که به سند گویا و ماندگار رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری های داعش بدل گردید.

آرامش و اطمینان خاطر ملهم از اعتقاد به آرمانهای اصیل اسلام و انقلاب آنچنان در نگاه نافذ و مصمّم شهید محسن حُججی رخ نمود که گواه مرز روشن حق و باطل گردید.

ملّت غیور و قهرمان ایران به خوبی واقف است که این شهادتها عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و عامل ثبات و امنیت کشور بوده و بازتاب های گسترده و فراگیر حقیقی و مجازی تکریم این شهید عزیز و سایر شهدا گواه قدرشناسی و بصیرت این ملت فهیم و انقلابی است.

امروز بر همگان روشن است که تنها راه رسیدن به فلاح و رستگاری در دنیا و آخرت ، حرکت در مسیر شهدا و آرمان های بلند امام راحل عظیم الشأن با پیروی از ولایت فقیه است.

داعشی ها و تکفیری های نامسلمان نیز بدانند که با این جنایات و ددمنشی ها طرفی نبسته و نه تنها نمی توانند مانع شکست های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت شوند ،‌ بلکه عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت در ایران و اقصی نقاط عالم را برای قطع دست ایشان و اربابان آمریکایی و صهیونیست شان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.

اینجانب به پدر ،‌مادر ،‌همسر و فرزند نونهال و مقاوم این شهید بزرگوار که مانند سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به وجه الله نظر کرده و شهد شیرین شهادت نوشیده است تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی اجر و صبر برای شان مسألت می نمایم.

احمدجنتی

رییس مجلس خبرگان رهبری


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین