عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۹۹۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
از سوی ستاد اقامه نماز انجام شد
کتاب «قطره‌ای از دریای نماز» به قلم حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با محتوای آشنایی با نماز به زبان ساده در اختیار همگان قرار گرفت.

عقیق:مسعود دریس، مدیر روابط عمومی و امور استان‌ها ستاد اقامه نماز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا درباره کتاب «قطره‌ای از دریای نماز» گفت:  این کتاب که به قلم شیوای حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی نگاشته شده است، حاوی مطالب آموزنده در حوزه نماز است. ویژگی منحصر به فرد این اثر در ساده بودن زبان کتاب و توجه به خواست مخاطب است. 

وی درباره محتوای این کتاب گفت: این کتاب با سخنانی در حوزه تعریف نماز و چرایی اهمیت نماز آغاز می‌شود و با آموزش نحوه عبادت به بیش از نوزده سؤال اصلی در موضوع نماز پاسخ می‌دهد. در پایان نیز با ذکر خاطراتی آموزنده حلاوت درک این فریضه الهی را به مخاطبان می چشاند. از دیگر عناوین طرح شده در این کتاب می‌توان به معنای اقامه کردن نماز، رعایت ادب در نماز، مصادیق سبک شمردن نماز، یادگیری تلفظ صحیح حروف در نماز و عواقب اعراض از یاد خدا و سبک شمردن نماز اشاره کرد.

دریس درباره نحوه گردآوری این کتاب اظهار کرد: سؤالات کتاب «قطره‌ای از دریای نماز» را به مقتضای نیاز روز از حجت‌الاسلام و المسلمین تدارک دیدیم و ایشان به طور مستقیم به سؤالات پاسخ گفتند. در صورتی که پاسخ را در سخنرانی‌های گذشته حاج آقا داشتیم، از همان آرشیو سؤالات را پاسخ دادیم. 

دریس افزود: این کتاب حاوی 10 پرسش از متن کتاب استکه مخاطبان می‌توانند در مسابقه این کتاب از طریق ارسال پیامک شرکت کنند و به تعدادی از برگزیدگان به قید قرعه کمک هزینه سفر مشهد اهدا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور استان ها ستاد اقامه نماز درباره نحوه دریافت این اثر عنوان نمود : مخاطبان علاقه‌مند به دریافت این اثر نفیس می‌توانند با شماره تلفن های 88900059-021 و 88991068-021 ؛ تماس بگیرند. 



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین