عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
رئيس سازمان حج و زيارت استان همدان خبر داد
رئيس سازمان حج و زيارت استان همدان از آغاز پيش ثبت‌نام عتبات عاليات از اول ذي‌الحجه تا اول ماه محرم خبر داد.
عقیق:محسن ساغرچي در جلسه برنامه‌ريزي، مديريت و ساماندهي مراسم اربعين با بيان اينكه سال گذشته سمانه سماح راه‌اندازي شد و افراد زيادي در اين سامانه براي شركت در مراسم اربعين ثبت‌نام كردند، اظهار كرد: امسال افرادي كه متقاضي ويزاي انفرادي هستند مي‌توانند از طريق شركت‌هاي مورد نظر ويزا دريافت كنند.

وي با بيان اينكه از اول ماه ذي‌الحجه پيش ثبت‌نام سفرهاي عتبات عاليات آغاز و تا اوايل محرم ادامه دارد، افزود: سال گذشته دو موكب در نجف و كربلا داشتيم كه توانستند خدمات شايسته‌اي را به زوار ارائه دهند و امسال نيز اين آمادگي براي سازمان حج و زيارت وجود دارد.

رئيس سازمان حج و زيارت استان همدان با اشاره به اينكه سال گذشته 9 هزار كارگزار در اين مراسم فعاليت داشتند، خاطرنشان كرد: امسال با برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته تلاش شد شركت تابان در زمينه سفرهاي هوايي به كربلا و نجف براي هفته‌اي يكبار همكاري لازم را با حج و زيارت داشته باشد.

وي با تاكيد بر اينكه از همه دستگاه‌ها تقاضا مي‌‍‌شود براي انتقال زوار به شكل هوايي همكاري لازم را با مجموعه حج و زيارت داشته باشند، افزود: استدعا دارم زمينه گرفتن وام قرض‌الحسنه به افراد براي سفرهاي هوايي در نظر گرفته شود.

ساغرچي با تاكيد بر اينكه از 10 تا 16 مرداد به مدت 6 روز پرواز هوايي براي سازمان حج و زيارت در نظر گرفته شده است، گفت: امسال چهار كنسول در سازمان حج و زيارت فعال هستند.

منبع: فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین