عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
از سوي يك مقام رسمي اعلام شد؛
مدير عمليات شمسا در عراق گفت: هم اكنون در مجموع ۲۱۰ هزار تومان از كل مبلغ اعزام زائر كاهش يافته و باز هم در صدد آن هستيم تا هزينه‌ها را با حفظ سطح خدمات بيش از اين كاهش دهيم.
عقیق: آقاي قهوه چي تهراني مدير عمليات شمسا در عراق در خصوص روند خدمات رساني به زائران عتبات گفت: در مورد اجاره و سرمايه گذاري مسكن، عمليات عراق تحقيقات گسترده اي بر اين موضوع انجام داده و به تمام واحدها بخصوص واحد اسكان ابلاغ شده كه در صدد شناسايي هتل‌هاي خوب و با كيفيت بالا بوده و هتل‌هاي ضعيف از رده خارج شوند و ستاد عمليات عراق در صدد است تا از هتل‌هاي با ظرفيت بالا استفاده كند و با قرار دادن مدير ثابت و انباردار اقدام كند. 

وي افزود: شركت شمسا تعدادي هتل را مستقيما اجاره كرده و آنها را اداره مي‌كند كه الحمدا… نتيجه خوبي حاصل شده است همچنين رايزني هايي هم با سرمايه گذاران عراقي شده و آنها را تشويق به ساخت هتل‌هاي مناسب كرده ايم كه در آينده نزديك انشاا… شاهد نتايج م خواهيم بود. 

آقاي قهوه‌چي تصريح كرد: سرمايه گذاري در بخش مسكن در عراق بسيار مفيد و توجيه اقتصادي دارد همچنانكه شركت شمسا در سه هتل با شركت‌هاي عراقي حدود ۲۵ درصد شريك است. 

وي در خصوص اعزام كاروان‌هاي استاني گفت: اين طرح مفيد بوده كه باعث ساماندهي سفر زائران زير نظر كاروانهاي استاني و شركت شمسا به عراق شده است و از ثبت نام در كاروانهاي آزاد و بي برنامه كه سبب لطمه زدن به شخصيت ايراني و آرمان جمهوري اسلامي ايران خودداري شود. ما از اين حركت استاني‌ها استقبال مي‌كنيم. 

مدير عمليات شمسا در پاسخ اين سئوال كه شركت شمسا در راستاي جلب رضايت زائرين چه ميزان از هزينه تمام شده ثبت نام زائران را با توجه به تحولات ايجاد شده كاهش داده است؟ اظهار داشت: 
با رايزني انجام شده با شركت‌هاي مجري عراقي و پيگيري‌هاي مستمر پيرامون كاهش هزينه‌ها، در مرحله اول مبلغ ۷۰ هزار تومان. هم اكنون در مجموع ۲۱۰ هزار تومان از كل مبلغ اعزام زائر كاهش يافته و باز هم در صدد آن هستيم تا هزينه‌ها را با حفظ سطح خدمات بيش از اين كاهش دهيم. 

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین