عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۸۰۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
برپایی نمایشگاه کتاب و صنایع‌دستی در پیاده‌راه شهدا
برپایی همزمان نمایشگاه کتاب و صنایع دستی، جمعه بازار هنر، جشن نیمه شعبان و راه‌اندازی سیستم اطلاع‌رسانی پروژه میدان امام حسین(ع) از مهمترین برنامه‌هایی است که در این ایام اجرا می شود.
عقیق: مهدی محمود اقدم، نماینده معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پروژه میدان امام حسین(ع) گفت: راسته فرهنگی پیاده راه شهدا تا اول ماه مبارک رمضان میزبان نمایشگاه کتاب و صنایع دستی خواهد بود. 
 
وی گفت: جشن بزرگ نیمه شعبان نیز از بعدازظهر روز دوشنبه 3 تیر باحضور و مشارکت دسته‌های فرهنگی، بسیج و هیات رزمندگان اسلام در میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود. 
 
وی از تجهیز میدان امام حسین(ع) به بزرگترین تلویزیون شهری پایتخت خبرداد و گفت: این سیستم با هدف اطلاع رسانی از برنامه ها و فعالیت‌های پروژه فرهنگی میدان امام حسین(ع) و پیاده راه شهدا، درج پیام‌های مرتبط با حیطه وظایف مدیریت شهری، معرفی برنامه‌های سراهای محله همچنین دیگر فعالیت‌های شهرداری تهران به زودی راه‌اندازی می‌شود. 
 
بنابرگزارش روابط عمومی معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، اقدم بااشاره به تدابیر اتخاذ شده برای برگزاری باشکوه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: اجرای تعزیه، برپایی کرسی تلاوت قرآن، مراسم افطاری با مشارکت شهروندان در این ماه مبارک فضای کلی برنامه‌های ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود و جزئیات فعالیت‌ها در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی می شود.


منبع:شبستان

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین