عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۷۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: عیدفطر، نمادی از وحدت مسلمانان است؛ وحدتی که سبب ذلت و ناامیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می شود .
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی با حضور در برنامه شمیم سحر سیمای مرکز قزوین ضمن قدردانی از حضور بی نظیر ملت ایران در راهپیمایی روز قدس گفت:ملت ایران در راهپیمایی رز قدس وحدت و انسجام خود را به همه سردمداران استکبار جهانی که در رأس آن رژیم جعلی اسراییل بود، را نشان داده و پاسخ کوبنده ای به آنان دادند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به یک ماه روزه داری مردم، افزود: کسانی که توانستند حرمت این ماه عزیز و ارزشمند را نگه دارند، خدای متعال در  روز عید فطر پاداش ویژه ای به آنان خواهد داد.

وی ادامه داد: عیدفطر، نمادی از وحدت مسلمانان است؛ وحدتی که سبب ذلت و ناامیدی شیطان و نیز خواری استکبار و دشمنان اسلام می شود و آنها با دیدن صف های به هم پیوسته مسلمانان در نماز عید فطر، می فهمند که دیگر جایی برای آنان نخواهد بود و نمی توانند اهداف شوم خود را در جوامع اسلامی پیاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی اظهار کرد: در عید فطر، مسلمانان خدا را شکر می کنند که یکی از بزرگ ترین کلاس های تربیتی اسلام را در یک ماه گذرانده، و از درس های مختلف آن، به اندازه استعداد و آمادگی خویش استفاده کرده اند و آن را با روح و جان خویش آمیخته اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که فضای قرآنی و پاکی ماه رمضان باید در طول سال هم تداوم یابد، ابراز داشت: عید سعید فطر شکرانه یک ماه بندگی و عبودیت است، البته باید به این حقیقت توجه داشت که بر اساس فرمایش حضرت علی (ع)  این روز، برای کسی عید است که روزه اش قبول و نماز و عبادتش پذیرفته گردد و آنان که در استفاده صحیح از برنامه انسان ساز ماه رمضان کوتاهی کردند، در پشیمانی و حسرت به سر می برند.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین