عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۵۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
حجت الاسلام والمسلمین رحیم کارگر تشریح کرد:
مسوول دبیرخانه مطالعات راهبردی مهدویت مرکز تخصصی مهدویت گفت: تضمین آینده ما تحت عنایت و راهبری امام زمان(عج) و نیز تضمین قطعی بهشت در پرتو ولایت و امضای اوست.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین رحیم کارگر، مسوول دبیرخانه مطالعات راهبردی مهدویت مرکز تخصصی مهدویت گفت: شب قدر ، شبی است که انسان های مومن با استغفار از گناهان گذشته و تصمیم های رحمانی و اعمال صالحانه , نیت اصلاح و عزم تغییر می کنند و می کوشند آینده خود را در این شب طراحی و مدیریت کنند و آن را به بهترین شکل رقم بزنند.

*شب های اثبات صداقت

وی افزود: در واقع شب های قدر اثبات صداقت ما در انتخاب راه درست و پافشاری ما در طی طریق خدا پرستی واقعی و استقامت ما در پایبندی به ارزش های دینی و اخلاقی است.

مسوول دبیرخانه مطالعات راهبردی مهدویت مرکز تخصصی مهدویت با بیان اینکه در این تغییر و اصلاح ، چند نکته مهم وجود دارد گفت: اولین نکته داشتن نیت واقعی و عزم جدی برای قرار گرفتن در مسیر خدا و دوری از راه شیطان است.

وی افزود: دومین نکته، معاهده و پیمان سپاری عمیق با خدا و کمک گرفتن از او برای رقم زدن سرنوشتی الهی برای خود و سومین نکته، توسل و یاری جستن از امام زمان(عج) برای امضای تقدیرات خوب و الهی و کسب رضایت او با اثبات صداقت و عزم درست برای اصلاح شدن است.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر بیان داشت: چهارمین نکته ای که باید به آت توجه داشت، برنامه ریختن جهت انجام این طرح و نقشه الهی برای یک سال آینده و سال های بعدی و مواظبت بر عدم خروج از این معاهده یک ساله است.

*تضمین آینده تحت عنایت امام زمان(عج)

وی خاطرنشان کرد: این نوع برنامه ریزی، تضمین آینده ما تحت عنایت و راهبری امام زمان(عج) و نیز تضمین قطعی بهشت در پرتو ولایت و امضای اوست و باید بدانیم که در آخرالزمان , تنها با امام زمان می توان بهشتی شد و بهشتی ماند.

مسوول دبیرخانه مطالعات راهبردی مهدویت مرکز تخصصی مهدویت اضافه کرد: به همین جهت باید تعمیق توحید و تمرین بندگی را در محضرش مشق کنیم و خود را اثبات نماییم و آینده خود را در شب های قدر , با امام زمان پیوند زنیم و از این طریق روح توحید و دیانت و معنویت را در خود زنده کنیم.

*تلاش دجال ها برای دوری ما از امام زمان(عج)

وی بیان داشت: همه دجال های فرهنگی و اعتقادی و سیاسی در کمین ما هستند که ما را از امام زمان دور کنند و آینده ما را دوزخی و شیطانی نمایند. باید سلامت نفس و طهارت درونی خود را اثبات کنیم و برایش بجنگیم.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر با بیان اینکه شب قدر , مصاف و مبارزه جدی ما با شیطان و دجالان آخرالزمانی است خاطرنشان کرد: باید برای رسیدن به امام زمان خود بجنگیم و برای مدیریت درست آینده خود, مجاهدت کنیم و شب های قدر, سر آغاز این جنگ اخلاقی و فرهنگی است.


منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین