عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۲۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳
در سوگ حجت الاسلام سیدمهدی تقوی؛
حجت الاسلام سیدمهدی تقوی که صبح روز ۱۷ خرداد در حادثه تروریستی مجلس به شهادت رسید، دغدغه ای همیشگی داشت؛ «رفع مشکلات مردم».

عقیق:مجاهد و جانباز شهید حجت الاسلام سید «مهدی تقوی» رئیس پیشین سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و مدیرعامل خبرگزاری ایکنا که به عنوان مشاور فرهنگی نماینده مردم شاهین‌شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در حال خدمت بود، صبح روز ۱۷ خرداد در جریان حمله تروریستی به ساختمان مجلس دعوت حق را لبیک گفت و مظلومانه به مقام رفیع شهادت نائل آمد، روحش شاد و یادش گرامی باد.

وی در سال ۹۱ سکاندار خبرگزاری قرآنی ایکنا شد. دغدغه رفع مشکلات کارمندان سازمان فعالیت های قرآنی و خبرنگاران ایکنا لحظه ای از خاطرش برون نرفت. حضور در جمع خبرنگاران در همه لحظات فارغ از بروکراسی که دست و پای کارمندان و ارباب رجوع را بسته است، در منش و رفتار والا و بزرگوارانه سید مهدی تقوی جایی نداشت.

برایش مهم نبود در سیستم اداری چه جایگاهی دارد، مهم این بود تا رفع مشکل همکاران در کمال آرامش مثال زدنی که داشت، به پیگیری و فعالیتش ادامه می داد.

*اشک های سید برای مظلومان

عرق به حوزه دفاع مقدس، اشک هایی که در کنار اروندرود برای مظلومیت شهدای غواص ریخت، تلاش برای قرارگیری در لیست شهدا طی سال های خدمتش، همگی راهش را برای رسیدن به آرزوی دیرینه اش فراهم کرد.

تقوی حتی پس از فراغت از فعالیت در سازمان فعالیت های قرآنی دست از کار نکشید و پیگیر رفع مشکلات کسانی بود که چندین سال با هم نان و نمک خورده بودند.  این روزهای پایانی نیز دغدغه سند2030 او را نگران کرده بود.

شهادت این جهادگر پاک سرشت را به جامعه قرآنی و شهیدپرور تسلیت می‌گوییم و از خداوند متعال برای خانواده آن شهیدوالامقام آرزوی صبر و شکیبایی مسألت می‌کنیم.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین