عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
بیانیه اتحادیه جهانی تقریب نهاد فرزندان شاهد درباره حوادث بحرین
دل قوی دارید که دیر زمانی نخواهد گذشت که کاخ‌های افراشته از ستم و جور طواغیت فرو خواهد شکست و وعده محتوم خدارا خلفی نیست
عقیق:اتحادیه جهانی تقریب نهاد فرزندان شاهد با صدور بیانیه‌ای نسبت به حوادث بحرین واکنش نشان داد.

در متن بیانیه اتحادیه جهانی تقریب نهاد فرزندان شاهد درباره حوادث و رخدادهای اخیر بحرین آمده است: 
 
درودتان باد که درکالبد فسرده جهان مغموم از ظلم وتبعیض پایداریتان دمی حیات بخش است ...با شما سخن می‌گوییم؛ ماکه خود یادگار مقاومان و مبارزانی هستیم به گستره وسیع جهان اسلام، و این پیکر مجروح متالم است از هزاران دشنه و تیغ ظلم و دنائتها …این روزها که اخبار مقاومت دلیرانه‌تان را می‌شنویم تاریخ در ذهنمان مرور می‌شود واگر نبود این مردانگی‌ها در مسیر تحقق باورهای بارور، صحیفه تاریخ پرمی‌شد از تکرارهای ملال آور.
 
با شما سخن می‌گوییم که خود از تبار شهداییم ومفتخر به استقامت در صراط قوی پدران شهیدمان...
 
پدران شهیدمان با تأسی بر سیّد الاحرار اباعبدالله (ع) از راحت خویش دست شسته درخون تپیدند تا همه جهان شاهد روایت جانبازی اصحاب آخرالزمانی امام عشق شوند...
 
و اینک ما از تبار آن شهیدان شاهد با شما همدلانه سخن می‌گوییم و بشارت میدهیم که:«کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله...» دستان مقاومتان را می‌فشاریم و وصیت پدران شهیدمان رادر گوشتان زمزمه می‌کنیم که آن وحدت در راه هدف مقدس است و همان امر نص شریف که «و اعتصموا بحبل الله جمیعا ولا تفرقوا...».
 
دل قوی دارید که دیر زمانی نخواهد گذشت که کاخ‌های افراشته از ستم و جور طواغیت فرو خواهد شکست و وعده محتوم خدارا خلفی نیست: «نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین».
 
در ایام رمضان المبارک به استغاثه از ذات مقدس مهربان هستی می‌خواهیم که به زودی زود وجود روحانی مبارز فاضل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را در صحت و سلامت از جور طاغوت برهاند تا شما در کنارش به تحقق آرمان‌های والایتان نزدیکتر شوید..
 
ما در این راه مقدس در کنار شماییم که آموخته ایم: «انّماالمومنون اخوه...»
 
«سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون»
اتحادیه جهانی تقریب نهاد فرزندان شاهد


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین