عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۱۲۳
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
استاد پرهیزکار در گفت‌وگو با فارس
استاد پرهیزکار درخصوص دلایل واگذاری امتیاز ترتیلش به سپاه گفت: پیشنهاد‌های خوبی برای این کار داشتم اما از آنجایی که نمی‌شد ارزش مادی برای این کار تعیین کرد آن را به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم تقدیم کردم شاید شفیع ما باشند.
عقیق:طی مراسمی در ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترتیل کل قرآن کریم با صدای استاد شهریار پرهیزکار به شهدای مدافع حرم تقدیم شد.

استاد پرهیزکار در گفت‌وگو با فارس ضمن اعلام این خبر گفت: از مدت‌ها قبل پیشنهاد واگذاری امتیاز ترتیل کل قرآن کریم از سوی نهاد‌ها و اشخاص مختلف به من داده می‌شد که با این پیشنهاد‌ها مخالفت می‌کردم، زیرا به نظرم برای این اثر نمی‌شد ارزش مادی هر چقدر هم زیاد تعیین کرد. البته مبالغ بسیار بالایی هم به من پیشنهاد می‌شد اما همان‌طور که گفتم برای یک اثر معنوی ارزش مادی تعیین کردن کار درستی نبود از این رو موافقت نمی‌کردم.

وی ادامه داد: چندی پیش پیشنهاد واگذاری امتیاز ترتیل از سوی دوستان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به من داده شد و با خود فکر کردم بهترین کار اهدای این اثر به عزیزان سپاه است، از این رو اثر ترتیل کل قرآن را به ساحت مقدس شهدای مدافع حرم تقدیم کردم تا شاید این عزیزان شفیع ما باشند.

پرهیزکار از برگزاری مراسم اهدای ترتیل کل قرآن کریم خبر داد و گفت: امروز طی مراسمی در ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این اثر به شهدای مدافع حرم تقدیم شد، البته در این مراسم عزیزان سپاه هم لطف کردند و هدیه‌ای به من تقدیم کردند که انتطار نداشتم زیرا با کمال افتخار ترتیل را اهدا کرده بودم و هیچ چشم‌داشتی هم نداشتم.

این استاد قرآن کریم از واگذاری امتیاز کامل ترتیل خبر داد و گفت: امتیاز مادی و معنوی اثر ترتیل کل قرآن کریم با صدای اینجانب به صورت کامل به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واگذار شد تا این عزیزان بتوانند در برنامه‌های مختلف سپاه و بسیج برای پاسداران و بسیجیان از آن استفاده کنند.

وی افزود: از این پس اگر کسی بخواهد از این ترتیل استفاده کند باید با عزیزان سپاه صحبت کند، زیرا از این پس صاحب امتیاز اثر این عزیزان هستند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین