عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۷۱۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد خبر داد:
مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد با اشاره به معرفی این طرح در نمایشگاه قرآن، از معرفی شهدای دیگر کشورها در طرح «نائب‌الشهید» امسال خبر داد.
عقیق:حسین عامریان، مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد در گفتگویی درباره فعالیت این کانون در نمایشگاه قرآن، اظهار کرد: قرار بر این است که امسال با محوریت طرح «نائب‌الشهید» در نمایشگاه فعالیت کنیم و کمیته فرهنگی آموزشی اربعین نیز در این راه به ما کمک می‌کند تا این طرح را معرفی کنیم.

وی با یادآوری اینکه شهدای حشدالشعبی عراق و شهدای ایران در طرح نائب‌الشهید سال گذشته در جریان پیاده‌روی اربعین معرفی شدند، ادامه داد: امسال شهدای دیگر کشورها نیز به این طرح افزوده می‌شوند. درصددیم که ایده‌های فرهنگی مخاطبان نمایشگاه قرآن را مورد بهره‌برداری قرار دهیم. این طرح ظرفیت‌های مطلوبی دارد

وی افزود: لازم است که امسال بیشتر روی این موضوع متمرکز شویم و در ابتدا طرح را معرفی کنیم تا بازدیدکنندگان نمایشگاه  با این طرح آشنا شوند و نظرات و ایده‌هایشان را مورد استفاده قرار دهیم.

عامریان از برگزاری مسابقه با موضوع نائب‌الشهید در نمایشگاه یاد کرد و گفت: کارت‌های نائب‌الشهید را چاپ و به افراد علاقه‌مند ارائه می‌کنیم. همچنین قرار است که امسال شهدای کشورهای دیگر را نیز در طرح نائب‌الشهید وارد کنیم.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین