چهارمین شماره از کتابمجله همشهری آیه منتشر شد:
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: نوع دوم نظام رفتارسازی، نظام رفتاری متکی بر قوانین و مقررات است که کشورهای مدرن عمدتا از این سبک رفتاری بهره می برند.
وی اضافه کرد: نوع سومی از نظام رفتاری وجود دارد که شایسته و بایسته است مبلغین در تبلیغ های خود به صورت محسوس تری به آن توجه کنند که آن، نظام رفتار سازی متکی بر عرفیات، سنت ها و آئین ها است.
وی تصریح کرد: در حقیقت مبلغ با تکیه بر دین و سنت موجود در جامعه، سعی در ترویج ارزش های اسلامی دارد. به عنوان نمونه سفره افطاری از جمله این عرفیات است که در این بستر ارزش هایی چون احترام، باهم بودن، شکرگزاری و انفاق قابل انتقال و ترویج است.
حجت الاسلام والمسلمین قطبی افزود:عرفیات و آداب به منظور انتقال ارزش های اسلامی، دارای شاخصه هایی از جمله ضریب تاثیرگذاری بالا، دامنه تاثیرگذاری گسترده و مشارکت پذیری بالا هستند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان، انتخابات را رویدادی مهم و حساس دانست و گفت: نخستین وظیفه ما در این عرصه، تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری است. البته افزایش بصیرت در جامعه در راستای انتخاب اصلح و حرکت به سمت انتخاب شاسیه از دیگر وظایفی است که روحانیت باید آگاهانه آن را انجام دهد.