عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۵۹۲
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
حمید محمدی در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد
رئیس سازامن حج و زیارت در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، گفت:اسامی کل کاروان‌های حج تمتع ۹۶ تا پایان هفته اعلام می شود و مردم تا پایان هفته آینده برای انتخاب کاروان‌ها فرصت دارند.
عقیق:حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت صبح امروز در سی امین نمایشگاه کتاب تهران حاضر شد و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه کتاب تهران بزرگترین رویداد فرهنگی در ایران و یکی از پرجاذبه‌ترین‌هاست من هم با حضور در نمایشگاه هم با نوع ارائه و هم با کتابهایی که تازه عرضه شده است آشنا شدم. من در یکی دو نمایشگاه دیگر نیز حضور داشتم و می‌دانم که نمایشگاه کتاب تهران کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است که با استقبال مردم پرشکوهتر هم می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین اتفاقاتی که در حوزه حج و زیارت افتاده است، گفت: با توجه به مقدماتی که برای حج سال 96 فراهم شده است ما اکنون هتل‌های مورد نیاز در عربستان را اجاره کرده و در حال ثبت نام هستیم تا پایان هفته از عزیزان ثبت‌نام‌کننده درخواست می‌شود کاروان های خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد اسامی کل کاروان‌ها را تا این هفته اعلام می‌کنیم و مردم می‌توانند تا پایان هفته آینده برای ثبت‌نام و انتخاب کاروان‌های خود اقدام کنند.


منبع:تسنیم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین