عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
فرهنگسرای گلستان برگزار می‌کند
مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و به مناسبت فرخنده میلاد با سر سعادت حضرت امام حسین (ع) توسط کتابخانه فرهنگ سرای گلستان برگزار می‌شود.
عقیق:این مسابقه کتابخوانی که به زندگی و شخصیت حضرت امام حسین (ع) تحت عنوان حماسه حسینی (ع) نوشته استاد شهید مرتضی مطهری اختصاص دارد . از نهم تا 25 اردیبهشت ساعت 9 تا 20 با هدف ارتقای شناخت مخاطبان با سیره امامان معصوم و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» ویژه اعیاد شعبانیه از سوی کتابخانه فرهنگ سرای گلستان از نهم تا 25 اردیبهشت ساعت 9 تا 20 با مشارکت مدارس منطقه 8 به اجرا درمی آید.

و دوستداران کتاب و کتابخوانی تا 25 اردیبهشت ماه فرصت دارند پاسخ‌های درست خود را به واحد کتابخانه گلستان تحویل دهند . چرا که قرار است ، به قید قرعه، جوایزی به برندگان تعلق بگیرد.

علاقمندان می توانند برای دریافت کاربرگ های مسابقه به یکی از مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه های منطقه 8 و یا به واحد کتابخانه فرهنگ سرای گلستان به نشانی نارمک ، میدان هلال احمر ، خیابان گلستان ، جنب بوستان فدک مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 77827730 تماس بگیرند.
منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین