عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
شش میلیونی شیعه در حرم مطهر
عاشقان و سوگواران هفتمین اختر تابناک آسمان هدایت و ولایت در حرم مطهر ضمن تشییع نمادین پیکر مطهر امام موسی کاظم(ع) این فاجعه دردناک و مصیبت بزرگ را فریاد زده و یاد مجاهدتهای آن امام همام در نشر علوم آل محمد صلی الله علیهم اجمعین و ستمی را که برایشان روا داشته شد، گرامی داشتند.

عقیق: تابوت نمادین حضرت امام موسی کاظم (ع) در سالروز شهادت این امام همام با حضور علما و خیل عزاداران و سوگواران خاندان عصمت و طهارت تشییع شد.

شش میلیون زائر تا ظهر امروز برای حضور در مراسم سالگرد شهادت حضرت امام موسی کاظم (‌ع) به شهر کاظمین آمده اند.

عاشقان و سوگواران هفتمین اختر تابناک آسمان هدایت و ولایت در حرم مطهر و سایر شهرهای شیعه نشین عراق به مصیبت خوانی و مدیحه سرایی پرداختند.

دسته های زنجیر زنی و سینه زنی نیز پشت تابوت نمادین به عزاداری پرداخته و سایر مردم نیز با ناله و اندوه، سالروز شهادت هفتمین امام و پیشوای خود را در غم و اندوه بسر کردند.

در خلال این مراسم عزاداران این فاجعه دردناک و مصیبت بزرگ را فریاد زده و یاد مجاهدتهای آن امام همام در نشر علوم آل محمد صلی الله علیهم اجمعین و ستمی را که برایشان روا داشته شد، گرامی داشتند.

شمار زیادی از نیروهای ارتش و پلیس در اتوبانها و بزرگراههای منتهی به کاظمین مستقر شده‌اند و از نزدیک شدن خودروها به حرم جلوگیری می شود تا انتحاریهای وهابی نتوانند خودروی بمب گذاری شده را در میان زائران منفجر کنند.

بالگردهای ارتش برای تأمین امنیت زائران در اطراف شهر کاظمین به پرواز در آمده اند و هرگونه موارد مشکوک را زیر نظر دارند.



211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
0
1
ماشالا به این شیعه
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین