عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۶۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲
حجت‌الاسلام پناهیان:
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: اگر هر کدام از ما هم که سخن حقی را می‌شنویم به اطلاع دیگران برسانیم در رشد فهم جامعه برای آماده‌سازی ظهور موثر خواهیم بود.
عقیق:حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه شامگاه چهارشنبه در مراسم اعتکاف که به همت ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام پیروان عترت در مسجد جامع بقیه‌الله الاعظم(عج) تهران برگزار شد، گفت: در آخرالزمان علم رشد کرده و افراد بشر از جهالت خارج می‌شوند.

وی افزود: به عنوان مثال با توجه به رشد علم امروز زن غربی از تفکر غربی درباره خود خسته و رنجیده شده است بر همین اساس هنرمندان ما می‌توانند با ساختن فیلم در این زمینه زیبانمایی زندگی غربی را در اذهان عمومی کمرنگ کنند.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی نماد دموکراسی در جهان است و حقانیت خود را ثابت کرده است که اگر رسانه‌های دشمن مانع نبود می‌توانستیم همین مراسم اعتکاف یا مراسم میلیونی اربعین را که عاملی بر خودسازی شخص است را به دنیا مخابره کنیم.

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه آمادگی بشر برای ظهور شرط لازم است، اظهار داشت: در ماجرای حکمیت ابوموسی اشعری به دروغگویان اعتماد کرد، امروز هم که مذاکرات تمام شده فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای همه ثابت کرد که نباید به وعده‌های دروغ آمریکا اعتماد کرد چراکه آمریکا هیچ جا به قراردادهای بین‌المللی خود متعهد نبوده است.

وی افزود: امروز مردم منطقه دوست و دشمن خود را شناختند و فهمیدند که آمریکا هیچ گاه به آنها اجازه نخواهد داد که کشورشان را آباد کنند به همین علت به سوی ایران گرایش پیدا کردند که همواره آنها را یاری می‌دهد.

حجت‌الاسلام پناهیان درباره جریان فمنیسم، عنوان کرد: آمریکا همواره ادعای آزادی برای زنان را داشته است در حالیکه از آنان استفاده ابزاری و تبلیغاتی کرده و یا آنان را به عنوان برده برای تکمیل گروه‌های تکفیری ارسال می‌کند.

این استاد دانشگاه درباره اهیمت روشنگری در جامعه اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) برای آگاهی و روشنگری مسلمانان درباره ولایت ولی خدا چهل روز به درب خانه آنان مراجعه کرد، اگر هر کدام از ما هم که سخن حقی را می‌شنویم به اطلاع دیگران برسانیم در رشد فهم جامعه برای آماده‌سازی ظهور موثر خواهیم بود.

وی با اشاره به اهیمت عدم سستی برای دفاع از حق، گفت: بعد از فتنه 88 برای دفاع از حق سستی صورت گرفته و سبب آسیب به جامعه شد، در حالیکه خداوند می‌فرماید اگر شما در مقابل ناحق محکم ایستادگی کنید شما را یاری خواهم کرد.

حجت الاسلام پناهیان در پایان خاطرنشان کرد: امروز همه ما موظف هستیم که فرهنگ منحط غرب را به اطلاع همگان برسانیم که دشمن به وسیله آن به جبهه حق ضربه نزند.


منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین