عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱
معاون روابط عمومی مسجد مقدس جمکران از پذیرایی زائران مرقد امام خمینی (ره) در شبستان های مسجد جمکران خبر داد.

عقیق:  «ابراهیم صدوقی» معاون روابط عمومی مسجد مقدس جمکران با اشاره به مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی بیان کرد: روز چهاردهم خرداد بعد از نماز ظهر مراسم عزاداری در راستای بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود؛ همچنین امشب نیز مراسم نوحه خوانی و عزاداری بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

وی تاکید کرد: امسال نیز برای مسافرانی که در روزهای چهاردهم و پانزدهم مسیر خود به تهران ساعاتی را در مسجد جمکران اقامت دارند فضای لازم را جهت اسکان موقت زائران فراهم و برنامه خدماتی لازم برای تامین آب یخ و سرویس های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

معاون روابط عمومی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: شبستان های مسجد جمکران طی این روزها باز و مفروش شده از امشب پذیرای زائران مرقد امام است که قسمتی برای اردوهای خواهران فعال و مهدیه مسجد نیز برای اسکان خواهران در نظر گرفته شده که در کل فضاهای مختص به اسکان خواهران ظرفیتی حدود پنج هزار نفر است.

صدوقی افزود: 2 شبستان تازه تاسیس برای اسکان برادران در مسجد مقدس جمکران فراهم و مفروش شده که حدود پنج هزار نفر ظرفیت دارد که در مجموع مسجد جمکران در این ایام پذیرای 10 هزار زائر است.

وی در ادامه گفت: بالغ بر هزار و 600 خادم افتخاری 24 ساعته در شیفت های گردشی آماده خدمت رسانی به زائرین است که در حوزه های فرهنگی فعالیت می کنند؛ همچنین اطلاعات مسجد نیز برای اطلاع رسانی فعال و سخنرانی های امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب را در مسجد مقدس پخش می کند.

معاون روابط عمومی مسجد مقدس جمکران خاطر نشان کرد: برنامه های فرهنگی آخر هفته که شامل دعای کمیل و دعای ندبه در روزهای پنجشنبه و جمعه است،همچون هفته های قبل در مسجد جمکران برگزار می شود.


منبع: ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین