عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۵۲۲
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی:
حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در این همایش به تبیین سی چهار نكته خطاب به طلاب پرداختند و این نكات را حاصل عمر خود دانستند.

عقیق: حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در همایش بزرگ یاوران خورشید ضمن بیان این مطلب گفتند: آینده روحانیت درخشان است هر چه دنیاگرایی بیشتر شود روحانی خوب قدرش بیشتر می شود. جوانان فكر می كنند كه جوانان از دین گریزانند ]اما این گونه نیست[. من هر روز در دانشگاه تهران تفسیر می گویم، چند صد نفر به كلاس تفسیر من می آیند، جوانان به اعتكاف می آیند ،به جمكران می روند بنابراین جوانان به طرف دین می روند و اگریك نفر به شما بی احترامی كرد، ناراحت نشوید.
رئیس ستاد اقامه نماز كشور در ادامه خاطرنشان كرد: مخاطب‌شناسی، تنوع داشتن در موضوعات ارائه شده به مردم، معنا كردن درست و كامل مفاهیم، وارد نشدن در مسائل مالی، یادداشت‌برداری و در اختیار قرار دادن آن به دیگر طلاب،  دعا برای دیگران، به روز بودن و... از دیگر مسائلی است كه طلاب باید نسبت به آن توجه نمایند.
ایشان در این همایش به تبیین سی چهار نكته خطاب به طلاب پرداختند و این نكات را حاصل عمر خود دانستند.
لازم به ذكر است،این همایش كه با همكاري مركز تخصصي مهدويت، بنياد فرهنگي مهدي موعود(ع)،دفتر تبليغات اسلامي و ستاد اقامه نماز در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

منبع: مرکز تخصصی مهدویت
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین