عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
‌نمایشگاه فرهنگی مذهبی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور مسئولان و مدیران آستان در جوار مضجع نورانی کریمه اهل‌ بیت(ع) آغاز به کار کرد.

نمایشگاه آستان مقدس حضرت معصومه(س) آغاز به کار کرد

عقیق: در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام(ره) و قیام خونین 15 خرداد، نمایشگاه آستان مقدس قم طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد،‌ رئیس حوزه تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و دیگر مسئولان و مدیران آستان آغاز به کار کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه در بیش از 40 غرفه با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)،‌ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان برپا شده است.

حجت‌الاسلام سید محمد صادقی آرمان افزود: در این نمایشگاه غرفه‌هایی در معرفی حضرت  امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، یازدهیمن دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری و همچنین معرفی مؤسسه فرهنگی مذهبی تخت فولاد اصفهان ارائه شده است.

وی با اشاره به فعالیت این نمایشگاه تا بیستم خردادماه ادامه داد: این نمایشگاه همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 الی 13 و عصر‌ها از ساعت 16 الی 22 در ضلع شرقی صحن جواد‌الأئمه(ع) آستان مقدس قم در معرض دید عموم مردم قرار دارد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در پایان گفت: مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) آماده همکاری با نهاد‌ها، سازمان‌‌ها و مؤسسات استانی و کشور در راستای برپایی نمایشگاه‌‌ در محل دائمی نمایشگاه‌های  آستان مقدس قم می‌‌باشد.


منبع: ابنا

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین