عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
بنیاد فرهنگی مهدویت استان تهران درآستانه نیمه شعبان با هدف بیان فلسفه غیبت و غیبت صغری، مفهوم انتظار، فوائد امام قائم(عج) و عصر ظهور، کلیپ رادیویی مهدویت را برای علاقه مندان تولید می کند.
عقیق: حجت الاسلام مرتضی عباسیان، رئیس بنیاد فرهنگی مهدویت استان تهران در گفت‌وگویی بااشاره به تولید کلیپ رادیویی مهدویت گفت: بنیاد فرهنگی مهدویت استان تهران برای تولید این کلیپ درحال رایزنی است تا بتواند آن را در آستانه نیمه شعبان در اختیار علاقه مندان قرار دهد.
وی با بیان اینکه این کلیپ های رادیویی در قالب لوح فشرده حاوی مصاحبه هایی از کارشناسان حوزه مهدوی است، تصریح کرد: تولد حضرت و زندگی پنهانی ایشان، فلسفه غیبت و غیبت صغری، مفهوم انتظار و فوائد امام قائم(عج) و عصر ظهور محورهای این مصاحبه را تشکیل می دهند.
حجت الاسلام عباسیان افزود: در این کلیپ رادیویی مصاحبه با کارشناسان شاخص مهدویت در رسانه مانند حجج اسلام پورسیدآقایی، کلباسی، جعفری و دکتر شفیعی سروستانی و غیره صورت گرفته است.
رئیس بنیاد فرهنگی مهدویت استان تهران با بیان اینکه در صورت پیدا کردن حامی مالی این کلیپ رادیویی مهدویت به صورت رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: در غیر این صورت این لوح فشرده با قیمت 500 تومان به فروش خواهد رسید.
وی ادامه داد: این کلیپ رادیویی به صورت حرفه ای و با داشتن مجری، نویسنده و کارگردان درحال تولید است و امیدواریم برای دهه مهدویت به مخاطبان عرضه شود.

منبع: شبستان
211008
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین