عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۱۳۵
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
آیت الله نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی ضمن تاکید برحضور پرشکوه مردم در روز ۲۲ بهمن ماه گفتند: لقب شیطان بزرگ، انصافا در شأن آمریکا است چون با ابزار قدرتی که در دست دارد، دائما درحال شیطنت است.
عقیق:حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) پردیسان و جمعی از نیروهای نزاجا، نهاجا و پدافند ارتش، بابیان اینکه این سخن امام راحل که گفتند «آمریکا شیطان بزرگ» است سخنی درست و به حق است گفتند:لقب شیطان بزرگ، انصافا در شأن آمریکا است چون با ابزار قدرتی که در دست دارد، دائما درحال شیطنت است.

 این مرجع تقلید عنوان کردند: امام راحل شخصیتی بزرگ و انقلابی بود که به خوبی آمریکا را شناخت و این لقب را برای آن انتخاب  کردند.

 معظم له به 22 بهمن ماه سالروز پیروی انقلاب اسلامی اشاره کردند و بر حضور پرشکوه مردم در این روز تاکید کردند و  ابراز داشتند: نظامی که در ایران است با نظام های دیگر فرق می کند و دقیقا به همین دلیل لازم است، همه آحاد ملت دراین روز به صحنه بیایند و از جنایت های غرب و عوامل آنها اعلام انزجار کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه آحاد ملت برای حفظ و ارکان انقلاب مسئولیت دارد افزودند: حوزویان  هم همراه با سایر مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن به صحنه خواهند آمد و حمایت خود را از آرمانهای انقلاب و امام راحل اعلام خواهند کرد.

ایشان با بیان اینکه تفقه در دین و شناساندن اسلام ناب به جهانیان از اهم مباحث مهم و نیاز اساسی حوزه است؛‌طلبگی را نعمت بزرگ برشمردند و بر قدر دانستن این نعمت تاکید  کردند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه طلبگی نیازمند به عواملی چون اخلاص، داشتن  تقوا، اراده قوی، همت بلند و رسیدن با بالاترین درجات اخلاق، نظم و قوی شدن در علوم پایه حوزه است، اظهار داشتند: علم به وسیله اخلاص و تهذیب نفس هویت پیدا می کند.

ایشان بر برگزاری کرسی درس اخلاق در حوزه  تاکید کردند و آن را در شرایط کنونی ضروری دانستند و با بیان اینکه طلبه ای در فعالیت خود موفق است که ابتدا خود متخلق به اخلاق باشد، افزودند: تبلیغی اثر بخش و مفید است که گوینده و متکلم آن عامل به عمل باشد.


منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین