عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۱۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
با 8 ماه تأخیر و با حضور رئیس جمهور؛
مراسم تکریم خادمان قرآن با 8 ماه تأخیر در اسفندماه با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.
عقیق: محمدرضا پورمعین دبیر انجمن خادمان قرآن در گفت‌وگویی با اشاره به دلایل عدم برگزاری مراسم تکریم خادمان قران تاکنون، گفت: ما از چند ماه گذشته با دفتر ریاست جمهوری مذاکراتی داشته‌ایم تا رئیس جمهور زمانی را برای برپایی این مراسم مشخص کند.

وی با بیان اینکه مراسم تکریم خادمان قرآن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود، افزود: تکریم خادمان قرآن در نمایشگاه قران قرار بود برگزار شود اما به دلایلی زمان برپایی آن به تعویق افتاد اما با رایزنی‌های مختلف این مراسم را به طور حتم تا پایان سال برگزار می‌کنیم.

دبیر انجمن خادمان قرآن خاطر نشان کرد: خادمان قرآن اسفندماه با حضور رئیس جمهور تکریم می‌شوند و امیدواریم به زودی زمان دقیق برپایی این مراسم را منعکس کنیم.

به گزارش فارس مراسم تکریم خادمان قرآن هر سال نیمه ماه مبارک رمضان(تیرماه) در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد برگزار می‌شد که امسال رئیس جمهور به مصلی نیامد و برپایی مراسم به تعویق افتاد؛ البته سال گذشته نیز مراسم تکریم خادمان قرآن به دلیل مسائل برجام در نمایشگاه قرآن برگزار نشد و با وجود تلاش‌های مکرر مسئولان وزارت ارشاد، روحانی در این مراسم حضور نیافت و مسولان مجبور شدند خادمان قرآن را بدون حضور رئیس جمهور تجلیل کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین