عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دهمین شماره حاشیه که به زندگی و تجربیات حجت الاسلام محمدعلی جاودان اختصاص دارد، منتشر شد.
عقیق:   «ارزش درس به این است که به درد مردم بخورد». عنوان تیتر اصلی این شماره است که به زندگی و تجربیات حجت الاسلام والمسلمین محمد علی جاودان اختصاص دارد.


گزارش ماه این شماره، درنگی در زندگی و خدمات آیت الله شیخ عبدالهادی فضلی؛ معرفی دو مدرسه تخصصی فقهی در قم برای آنهایی که می خواهند فقه و اصول را تخصصی بخوانند.


پرونده ویژه این شماره، به کاوشی در الگوی فعالیت سیاسی طلبه های جوان با موضوع «طلبه و حماسه سیاسی» می پردازد. ازجمله عناوین این پرونده عبارتند از: باید بازوی رهبر باشیم، فعالیت سیاسی طلبه از منظر رهبر معظم انقلاب، آخوند باید سیاسی باشد، طلبه و تربیت سیاسی، موسم انتخابات، چه فرصتهایی در اختیار طلبه قرار می دهد؟، حوزه به شدت نیازمند است که طلبه ها سیاسی باشند، آیا تبلیغات انتخاباتی را جزو وظایف طلبگی خود می دانید؟


گفت و گو با فرزند شهید مفتح، رسالت جهانی حوزه، طلبه می تواند مجازی هم باشد! طلبه باید یاد بگیرد که منظم باشد، طلبه ها اوقات فراغت را چگونه بگذرانند؟ در این رسانه چند پله ای تأمل کنید! از دیگر مطالب خواندنی این شماره از حاشیه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین