عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۹۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
سعید فخاری مرد شماره یک روپایی جهان در مسیر حرکت خود از بیت حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان خمین تا حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تهران به قم رسید.
عقیق: «سعید فخاری» مرد شماره یک روپایی جهان به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) قصد دارد مسیر زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تا مرقد مطهر ایشان را در حال انجام حرکت روپایی بپیماید.

وی در مسیر خود با حضور در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و زیارت مضجع نورانی این بانو، در نشستی با مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس قم به تبیین اهداف خود در طی کردن این مسیر پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادقی در این نشست اظهار داشت: گره خوردن کار ورزش با نام حضرت امام و حرکت‌هایی که ایشان انجام داده‌‌اند اهمیت زیادی دارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل‌ آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به جنگ نرم گفت: در زمان جنگ تحمیلی‌ شهدای زیادی داشتیم که در اوج سنین جوانی از همه چیز می‌گذرند و جانشان را در راه اسلام تقدیم می‌کنند و حرکتی ماندگار را ایجاد کردند؛ امروز حرکت‌های علمی و ورزشی جوانان نیز می‌تواند در این مسیر قرار گیرد.

در ادامه سعید فخاری حرکت خود از خمین تا بارگاه حضرت امام(ره) را پیوند زدن ورزش با ارزش‌ها دانست و گفت: این حرکت از روز جمعه سوم خرداد ماه از بیت حضرت امام در خمین آغاز شد و قرار است تا حرم حضرت امام خمینی(ره) ادامه یابد.


منبع:ابنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین