عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
سخنران بعثه رهبري در كربلا:
حجت الاسلام فرشاد گفت: امام خميني بر خلاف رژيم سابق بر دل‌هاي مردم حكومت كرد و نشان داد كه مردم صاحبان اصلي انقلاب اسلامي ايران هستند و مسؤولان رسالتي جز خدمتگزاري ندارند.
عقیق: حجت الاسلام محمدعلي فرشاد، سخنران بعثه مقام معظم رهبري در كربلا در جمع زائران ايراني حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع) با تبريك فرا رسيدن ايام الله دهه فجر و سي و ‌هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران اظهار داشت: انقلاب اسلامي با تمسك به نهضت عاشورا به پيروزي رسيد.

وي با بيان اين‌كه امام راحل با تأسي از مكتب حضرت سيدالشهدا(ع) به قيام عليه رژيم ظالم و مستكبر برخواست، خاطرنشان كرد: بازگشت امام راحل از فرانسه به ميهن اسلامي‌مان، آخرين ميخ را بر تابوت رژيم پهلوي و شاهنشاهي كوبيد و نشان داد كه با توكل بخدا مي توان بر مستكبران غلبه كرد.

حجت الاسلام فرشاد با اشاره به اين‌كه امام در اوج اخلاق، تقوا و معنويت بساط رژيم شاهنشاهي را از كشور جمع كرد، تصريح كرد: امام خميني بر خلاف رژيم سابق بر دل‌هاي مردم حكومت كرد و نشان داد كه مردم صاحبان اصلي انقلاب اسلامي ايران هستند و مسؤولان رسالتي جز خدمتگزاري ندارند.

سخنران بعثه رهبري در كربلا با اشاره به سبك زندگي امام راحل گفت: بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي هيچ‌گاه به سمت تجملات و تشريفات نرفت و در خانه‌اي كوچك توانست كاخ بزرگ ظالمان را سرنگون كند؛ امام ثابت كرد كه هيچ چيز در دنيا ماندگار نيست، جز نيكي و خدمت به مردم.

وي در پايان با مقايسه ساده‌زيستي امام خميني و كاخ‌هاي بزرگ شاهنشاهي افزود: همه رهبران جهان تحت تأثير زندگي ساده و بي‌آلايش امام راحل قرار گرفته‌اند و باور ندارند كه يك طلبه در منزلي ساده بتواند ملتي را رهبري كند و حكومت 2500 شاهنشاهي را سرنگون كند.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین