عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴
حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني سبك زندگي اهل بيت(ع) را بهترين الگوي زندگي فردي و اجتماعي دانست و تنها راه نجات بشريت را در پيروي از قرآن و اهل بيت (ع) برشمرد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق در چهارمين همايش «احلي من العسل» ويژه زائران دانشگاهي كشور كه در هتل حواهر كربلا برگزار شد، سبك زندگي حسيني رادبهترين ارمغان سفر كربلا برشمرد و افزود: زيارت كربلا دل را نوراني ومسير زندگي را الهي مي كند و خبر و بركات فراواني را به همراه خواهد داشت.

وي خاطرنشان كرد: امام حسين (ع) چراغ هدايت براي همگان است اما كساني از اين نور استفاده مي كنند كه با دل بيدار، چشم بينا و گوش شنوا و بينش صحيح و اعمال صالح داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني دانشجويان را آينده سازان كشور خواند و افزود: اگر علم و ايمان با يكديگر همراه شود؛ بدون شك سعادت دنيا و آخرت انسان تامين مي شود.

مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق ادامه داد: بركات اين سفر بايد منجر به تغيير سبك زندگي ما شود؛ به عبارت ديگر كربلا صحنه تقابل دو سبك زندگي اموي و علوي بود، در زندگي اموي زر، زور و تزوير حاكم بود و مقابل زندگي علوي صدق و صفا، عدل و داد و خدامحوري تبلور داشت.

وي با بيان اين‌كه سبك زندگي علوي راه نجات از وسوسه‌هاي شيطاني و اميال نفساني است، افزود اگر به دنبال زندگي سعادتمند در دنيا هستيم، بايستي سيره اهل بيت عصمت و طهارت را الگوي زندگي فردي و اجتماعي خود قرار دهيم.

منبع:حج


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین