عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
حجت الاسلام والمسلمين زائري در هيئت هفتگي فعالان فرهنگي
هر عمل و نيت خير و شری که از انسان سر می زند نتیجه آن تا ابد در دنیا باقی می‌ماند و در زندگی افرادی که پس از ما خواهند آمد، تاثیر خواهد داشت...

به گزارش خبرنگار عقيق، هیئت هفتگی فعالان فرهنگی طبق روال هر هفته اين سه شنبه نيز در مسجد شهدای انقلاب اسلامی در محل سابق حزب جمهوري(سرچشمه)برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمين زائری در این جلسه با اشاره به این که هیچ عملی از انسان از بین نمی رود، گفت: هر عمل خیر و شری که از انسان سر می زند نتیجه آن تا ابد در دنیا باقی می ماند و در زندگی افرادی که پس از ما خواهند آمد، تاثیر خواهد گذشت.

وی تاکید کرد: تمام اعمال خیر و شر امروز، نتیجه اعمال خیر و شر دیگرانی است که پیش از ما در دنیا زندگی کرده اند. اگر امروز می بینیم در سوریه، فجایعی از سلفی ها و وهابیون سر می زند، این حوادث ناگوار و تکان دهنده، نتیجه اعمال زشتی است که اجداد سلفیون در صدر اسلام مرتکب شدند و حرمت ها را شکستند.

زائری افزود: همچنین اگر عمل خیری از فردی سر می زند، مطمئن باشید این عمل خیر، نتیجه کار خیر و نیت خیری است که پدران ما مرتکب شدند و نتایج مثبت آن در زندگی ما دیده می شود.

این نویسنده و پژوهشگر حوزه دین، همچنین با یادآوری این که تمام اعمال خیر و شر ما و حتی نیات خوب و بد ما نزد خداوند حفظ و ضبط خواهد شد، افزود: یک نیت خیر، حتی اگر به کار خیر هم منجر نشود، برکات خود را نشان خواهد داد و گاهی یک دعای خیری که در حق مومنان می کنیم، باعث تحول در زندگی خودمان می شود و حتی به اصلاح امور جامعه اسلامی منجر خواهد شد، بنابراین باید مراقب رفتار و نیات خود باشیم و آن ها را کوچک نشماریم.

جلسه هیات هفتگی فعالان فرهنگی که شب گذشته در قتلگاه شهدای هفتم تیر(محل سابق حزب جمهوری اسلامی) برگزار شد با مرثیه سرایی حاج محمود تاری و سیدمحمد لواسانی به پايان رسيد.
هيئت فعالان فرهنگي هر سه شنبه از ساعت 6 عصر در مجموعه فرهنگي شهداي انقلاب برگزار مي‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین