عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۶۶۶
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
عضو شورای مشاوره وحدت مسلمین پاکستان گفت: مشکلات اساسی شیعه پاکستان عدم اتحاد بین شیعیان و متحد شدن دشمنان شیعه علیه نابودی شیعه و تفکر شیعه است.
عقیق:حجت الاسلام دکتر عیسی امینی عضو شورای مشاوره وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به وضعیت بحرانی شیعیان در پاکستان گفت: اساسی ترین مشکل شیعیان پاکستان عدم وحدت آنها از یک سو و اتحاد دشمنان تشیع از سوی دیگر است. در چنین وضعیتی همه ما باید زیر پرچم ولایت فقیه متحد باشیم تا هیچ قدرتی  نتواند به ما آسیب برساند. 

وی انفجارهای اخیر پاراچنار پاکستان را که به کشته و زخمی شدن صدها مسلمان انجامید محکوم و تصریح کرد: دیگر هیچ شکی وجود ندارد که دولت پاکستان مطیع آل سعودی است که خودش نوکر اسرائیل و آمریکا است، هدف آنها هم چیزی جز تخریب ثبات در کشورهای منطقه نیست.

داعش از مرزهای افغانستان وارد پاکستان میشود 
این عالم پاکستانی با تاکید براینکه داعش از مرزهای افغانستان که به پاراچنار نزدیک است به شیعیان صدمه میزند، خاطرنشان کرد: حکومت ایالتی این مناطق فشارهای زیادی را به مردم وارد کرد که خلع سلاح شوند و حق دفاع از خود را نداشته باشند.
وی افزود: با این اقدامات شیعیان دیگر توانایی دفاع از خود در برابر تکفیری‌ها را ندارند و در مقابل داعش به شیعه کشی در پاراچنار و سایر مناطق مشغول است.
حجت الاسلام امینی تصریح کرد: در مدت اخیر دولت اعلام موضع کرد که به شهدا و زخمی‌های انفجارهای تروریستی اخیر غرامت میپردازد که جای هیچ شکی وجود ندارد این اقدام به منظور خنثی کردن تظاهرات گسترده مردمی است. حضور گسترده احزاب سیاسی مخالف دولت نواز شریف در این تظاهرات نیز بر نگرانی دولت پاکستان افزوده است.

جریان همسو با آل سعود عامل ناامنی در پاکستان است
وی تاکید کرد که پس از شکست جریان‌های تکفیری در سوریه و عراق این احتمال وجود دارد که مقصد بعدی آنها پاکستان باشد. حجت الاسلام امینی خاطرنشان کرد: زمانی که استکبار جهانی در سوریه و عراق به اهداف خود نرسند مطمئنا کشوری مانند پاکستان که جریان قوی اسلامی در آن وجود دارد را هدف قرار میدهند.
این عالم پاکستانی با تاکید براینکه جریان همسو با آل سعود در پاکستان ناامنی های اخیر را رقم زده است، گفت: البته ما هیچ ترسی از این وهابیون نداریم، ما از کربلا درس گرفته ایم و هیچ واهمه ای از ایستادن در برابر تکفیری ها نداریم. لشگر زینبیون در سوریه هم مجاهدت های خود را به رخ دشمنان کشانده است.
وی تاکید کرد: شیعیان پاکستان مطیع ولی فقیه هستند، اگر اذن جهاد از سوی ولی فقیه در پاکستان صادر شود مطمئنا امان دواعش را می‌بریم.

شیعیان پاکستان تابع ولی فقیه و مراجع هستند
وی ولایت پذیری ملت پاکستان در تبعیت از ولی فقیه و مراجع را ستودنی خواند و گفت: چشم شیعیان پاکستان به دهان مراجع است و گوش به فرمان هستند. یک اشاره آنها برای پاک کردن پاکستان از لوث تکفیری‌ها کافی است.
این عضو ارشد وحدت مسلمین پاکستان اقدامات ناجوانمردانه گروه‌های تکفیری در حمله به مساجد، مدارس و مراسم عزاداری را محکوم کرد و افزود: محور مقاومت در منطقه ثابت کرده است که هیچ هراسی از نبرد ندارد اما گروه‌های تکفیری از پشت خنجر میزنند و به غیرنظامیان صدمه میزنند.

حجت الاسلام امینی پیروی عملی از دستورات ولی فقیه را راز موفقیت در تمام شئون زندگی شیعیان دانست و اظهار داشت: امام خامنه ای مانند کوه در مقابل استکبار و استبداد جهانی ایستاده است و اندیشه استعماری آنها را به چالش کشیده است. ما تحت رهبری ولی فقیهی مانند امام خامنه ای از هیچ قدرت پوشالی نمی‌ترسیم.

منبع:رسا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین