عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
حضرت آیت الله علوی گرگانی :
حضرت آیت الله علوی گرگانی از افزایش طلاق و آسیب های اخلاقی و فرهنگی ابراز نگرانی کردند و گفتند: مهمترین دلیل این بی اخلاقی ها، عدم کنترل فضای مجازی است.
عقیق:حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر دیروز در دیدار رئیس مرکز یکی از مراکز حقوقی با بیان این که مشکلات عمده جامعه، به دلیل دوری از قرآن و سخنان اهل بیت(ع) است، گفتند: متاسفانه  یکی از مشکلاتی که امروزجامعه اسلامی با آن مواجه  است بحث طلاق و افزایش آن است. 
معظم له بیان داشتند: افزایش طلاق، آسیب های اخلاقی و فرهنگی حقیقتا در جامعه اسلامی فاجعه است و باید برای این مسئله فکری کرد.
 ایشان با بیان اینکه افزایش این نوع مسائل به عواملی وابسته است  ابرازداشتند:  یکی از مهمترین عوامل  افزایش طلاق و مسائل غیر اخلاقی،  فضای مجازی است.
حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: در حال حاضر فضای مجازی  تبدیل به دغدغه در جامعه اسلامی و دلسوزان نظام شده است. اگر جامعه سالمی می خواهیم داشته باشیم، باید فضای مجازی کنترل شود و از سوی دولتمردان و مسئولین، قانونی برای نوع استفاده افراد وسن  گذاشته شود.
 معظم له بیان داشتند: حقیقتا  ازدیاد مسائل فرهنگی وطلاق به دلیل عدم کنترل فضای مجازی از سوی مسئولان و نهادهای فرهنگی  تبدیل به دغدغه در جامعه شده است و تا جای این مسئله پیش رفته که نگرانی های زیادی را به همراه داشته است.
 ایشان در پایان افزودند: فضای مجازی و انتشار بیش از اندازه آن، امنیت اخلاقی را از خانواده ها گرفته است و وقتی انسان از منزل بیرون می آید خانواده او در امنیت قرار ندارند.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین