عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
در ایام دهه مهدویت در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی حلقه‌های معرفت، همایش، سخنرانی و جلسات پاسخ به سوالات و شبهات مهدویت برگزار می‌شود.
عقیق: ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی شرح مراسمات دهه مهدویت را اعلام کرد. دهه مهدویت از پنجم شعبان المعظم آغاز میشود .برنامه احیاء نیمه شعبان در بقاع متبرکه  از فعالیتهای دهه مهدویت است.


در این دهه معاونت تبلیغ حوزه و دفتر تبلیغات اسلامی، کارشناسان و مبلغان مهدویت را به مراکز فرهنگی اعزام خواهد نمود؛ همچنین نهادهای حوزوی نیز از فعالان مهدویت در طول این دهه مبارکه تجلیل خواهند کرد.

در این ایام مبارک در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی حلقههای معرفت، همایش، سخنرانی و جلسات پاسخ به سوالات و شبهات مهدویت برگزار خواهد شد؛ احیاء شب نیمه شعبان در دانشگاه ها نیز از دیگر برنامه های دهه مهدویت است. نمایشگاه طلیعه ظهور نیز در این ایام برقرار می شود؛ برگزاری مسابقات مهدویت و تجلیل از خادمین فرهنگ مهدویت نیز از دیگر برنامههای دهه مهدویت خواهد بود.

انجام قربانی یکی از برنامههای اصناف و بازاریان در ایام دهه مهدویت است که با هدف تعجیل در ظهور و سلامتی حضرت مهدی صورت میگیرد و گوشت آن بین فقرا تقسیم می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین