عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰
دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت:فعالیت‌های مجمع جهانی اهل بیت به علت کمبود بودجه در آستانه تعطیلی است.
عقیق: آیت الله محمد حسن اختری، دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) در گفت و گویی، در قم اظهارکرد: کمبود بودجه به مجمع جهانی اهل بیت(ع) بسیار فشار آورده است و اگر حمایت مجلس شورای اسلامی نباشد، فعالیت‌های این مجمع در آستانه تعطیلی قرار می گیرد.
 
آیت الله اختری با اشاره به اینکه اکثر فعالیت‌های مجمع در خارج از کشور است و برای فعالیت‌های خود، نیاز به استفاده از ارز دارد، تصریح کرد: بخش زیادی از فعالیت های مجمع در سال 1391 متوقف شد و می توانیم بگوئیم در آستانه تعطیلی قرار گرفت.
 
وی افزود: برای سال 1392 نیز مشکلات مالی پابرجاست و منتظر تصمیم و نظر مجلس شورای اسلامی هستیم تا برای فعالیت در زمینه گسترش فرهنگ اهل بیت در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی، فعالیت کنیم.
 
سفیر سابق ایران در سوریه، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر بیداری اسلامی و تحولات کشورهای عربی، گفت: مجمع جهانی اهل بیت برای تحقق بیداری اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری، طراحی‌های لازم را انجام داده است و جهت گیری انتشار کتاب ها و محتوای خود را به سمت بیداری اسلامی برده است.
 
دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: برنامه ریزی های لازم را صورت داده ایم تا مهمان‌های مجمع در ایران با مباحث مطرح در بیداری اسلامی آشنا شوند.

منبع:تسنیم
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین