عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶
حادثه دردناك فروريختن ساختمان پلاسكو و شهادت و جراحت جمع كثيري از پولادين مردان آتش نشان كشورمان در اين حادثه قلب همه ايرانيان را به دردآورده و ايران زمين را عزادار كرد.
عقیق:مجمع نمايندگان خانواده شهداي منا با صدور پيامي شهادت جمعي از هموطنان را در حادثه فروريختن ساختمان پلاسكو به ملت ايران تسليت گفتند.

در پيام مجمع نمايندگان خانواده شهداي منا خطاب به خانواده و حادثه ديدگان پلاسكو آمده است: حادثه دردناك فروريختن ساختمان پلاسكو و شهادت و جراحت جمع كثيري از پولادين مردان آتش نشان كشورمان در اين حادثه قلب همه ايرانيان را به دردآورده و ايران زمين را عزادار كرد.

در ادامه اين پيام تاكيد شده است: ما خانواده شهداي حج ۹۴ (منا) ، با همه وجودمان زخم عميق نشسته به قلب بازماندگان شهداي اين حادثه را درك مي كنيم و از درگاه حضرت دوست براي خانواده هاي اين عزيزان صبر و شكيبايي را از خداوند منان مسئلت مي نمايم.

خانواده شهداي منا در اين پيام خطاب به خانواده هاي داغدار آورده اند: ما را كه بار سنگين دهها روز انتظار ، مفقودي و پس از آن شهادت عزيزانمان را به دوش كشيده ايم ، درتحمل هجمه اين مصيبت سنگين همراه خود بدانيد.

منبع:حج


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین