عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۳۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
جمعی از مردم مشهد در حمایت از شیخ زکزاکی رهبر مسلمانان و اعدام انقلابیون بحرین مقابل دفتر سازمان ملل در این شهر گرد هم آمدند.
عقیق:گروهی از مردم مشهد مقدس در حمایت از شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر مسلمانان نیجریه، اعتراض به عدم اجرای حکم آزادی این مبارز مسلمان و همچنین اعدام انقلابیون بحرین عصر پنجشنبه مقابل دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در این شهر تجمع کردند.

در این تجمع که به همت تشکلهای مردمی در مشهد برپا شد دو دختر شیخ زکزاکی به نام های زکیه و بدیعه نیز حضور داشتند.

یکی از دختران شیخ زکزاکی در گفتگوی اختصاصی با العالم بیان کرد: 45 روز از زمانی که دادگاه دولتی حکم آزادی شیخ زکزکی را صادر کرد گذشته اما هنوز هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی گفت: اکنون وضعیت جسمانی شیخ زکزاکی خوب است و بنا بر آخرین اطلاعات وی کمی بهتر شده اما یکی از چشمانش از کار افتاده و یکی از دستانش را نمی تواند تکان دهد و نیاز به معالجه دارد.
او افزود: از سازمان ملل تقاضا داریم از تفکر اسلامی و انسانی پیروی کرده و زمینه آزادی ایشان را فراهم کند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی پیرامون حمایت از رهبر مسلمانان نیجریه شعارهایی نظیر زکزاکی زکزاکی حمایتت می کنیم، الله اکبر، لا الله الا الله، هیهات منا الذله، مرگ بر سعودی، مرگ بر آمریکا و بحرینی بحرینی حمایت می کنیم، سردادند.

یکی از طلاب نیجریه ای نیز در این تجمع گفت: شیخ زکزاکی هیچ جرمی مرتکب نشده و مسلمانان نیجریه افتخار می کنند که جزو مردم مظلوم جهان هستند، زیرا خداوند به مردمی که مورد آزار و اذیت دشمنان قرار دارند توجه ویژه دارد.

منبع:العالم

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین