عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۳
استاد دانشگاه:
استاد دانشگاه با بيان اينكه امام حسين(ع) ديني را نجات داد كه مكمل و متمم همه اديان انبياء است تاكيد كرد: پيروان همه اديان مديون خون پاك امام حسين(ع) و مجاهدت هاي شهداي كربلا هستند.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين سيدحسن پورموسوي، استاد دانشگاه در مراسم عزاداري در حرم ملكوتي حضرت اباعبدالله الحسين(ع) گفت: درس زيباي امام حسين(ع) به ما اين است كه فرمود اگر قرار است دين رسول الله قد راست نكند و از بين برود من همه هستي خود را فدا مي كنم و چنين كرد.

وي اظهار داشت: دين اسلام مكمل و متمم همه اديان انبياء گذشته است به همين دليل همه اديان و پيروان آن ها مديون امام حسين(ع) هستند.

اين استاد دانشگاه با بيان اينكه همه ما مديون و مسئول در مقابل ديني هستيم كه امام حسين همه چيز خود را در اين راه فدا كرد بيان داشت: نعمت دين و ولايت اعظم نعمت هاست ديني كه امام حسين براي آن علي اصفر و علي اكبر را فدا كرد ولي گاهي ما در مقابل آن سستي به خرج مي دهيم و حاضر نيستيم در مقابل منكري مانند بي حجابي، دروغ و غيبت و ... تذكر بدهيم.

اين استاد دانشگاه تاكيد كرد: بدترين مصيبت مصيبت در دين است و اگر فرزندان ما در دينشان دچار خلل شوند بايد به والدينشان تسليت گفت.

پورموسوي با اشاره به علامات افول دين تصريح كرد: سست گرفتن دين يكي از اين علائم است اگر دروغ و ربا و دزدي و غيبت و بي حجابي در جامعه زياد شد همه نشان دهنده نگاه سست به دين است.

وي تاكيد كرد: برخي حجاب را رعايت نمي كنند و مي گويند دلت پاك باشد؛ ربا مي خورند و نام آن را بيع مي گذارند؛ دروغ مي گويند و مي گويند شوخي كردم و رشوه را هديه جلوه مي دهند كه همه اين ها علائم سست گرفتن دين و وهن به آن است.

منبع:حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین