عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۳۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
عقيق: هيئت زيارت عاشورا كه به نوعی با نظر مرحوم میزرا اسماعیل دولابی تشكيل شده است هر هفته در منزل حاج علی  فراهانی برگزار می گردد.  این هفته نيز طبق روال هفته های پیش راس ساعت 6  صبح در منزل آقای فراهانی آغاز شد. در ابتدای جلسه  حجت الاسلام جواد فراهانی پیرامون  فضیلت زیارت امیر المومنین صحبت نمود.
ایشان با بیان این  مطلب که ذوات مقدسه بسیار امر به زیارت قبورشان در زمان وفاتشان نموده اند، تصریح کرد که امر به زیارت  در میان شیعیان رایج بوده و ائمه بر این امر تاکید داشتند و همواره شیعیان را ترغیب می نمودند.

ایشان با بیان روایاتي از كتب روایی ابتدا فضائل حضرت امیر را  بیان نمودند و سپس به بعضی از شبهاتی که در مورد امر روایت در جوامع اهل سنت مطرح شده است پاسخ گفت و در آخر در مورد آثار و برکاتی که  برای مجالس ذکر فضائل حضرت امیر مترتب است به نكاتي اشاره كرد.

پس از سخنراني قرائت زیارت عاشورا توسط آقای طالبی آغاز شد و بعد از ایشان  مادحین ار جمند آقایان عرب سرخی  و مالکیان زیارت  عاشورا را به پایان رساندند. 
بعداز قرائت زیارت عاشورا حاج محمود تاری به مدح حضرت امیر  پرداخت و بعد از ایشان مداح اهل بیت محمد بهتویی مولودی خوانی نمود.

البته مداحاني مانند استاد سازگار حاج  احمد صالحی خوانساری و حاج محمد صادقی  نيز در اين محفل حضور داشتند.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
0
9
سلام علیکم.عکس های جالب و زیبایی بود.فکر نمی کردم هنوز این گونه مجالس با این شور و حال خوب در تهران باشد.لطفا آدرس این جلسه را ذکر نمائید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۶
0
4
آدرس کجاست؟دلمون برای نغمه های حاج علی فراهانی تنگ شده ،محبت کنید آدرس را ذکر کنید
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین