عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۲۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
حجت الاسلام مازنی:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وقف یکی از بهترین راه های کمک به جامعه ومحرومان است که می تواند تمامی جوانب و نیازمندی ها را در بربگیرد.
عقیق:حجت الاسلام احمد مازنی در گفت و گویی با اظهار تاسف ازاینکه بی توجهی به این امر مهم در سالهای پس از پیروزی انقلاب  موجب شده تا در سالهای اخیر آمار وقف های جدید  کاهش پیدا کند می ا فزاید: برای توسعه وقف وگسترش این سنت حسنه  نیازمند  تبلیغات همه جانبه  وبا مشارکت همه نهادها هستیم ، لذا در حال حاضر باید مسئولان  ودست اندر کاران و همه  دستگاهها دراین زمینه بیشتر فعالیت کنند.

این نماینده مردم تهران افزود : بازگو کردن مزیت های مالی و آثار  مثبت وقف می تواند آثار وبازخوردهای  فرهنگی داشته باشد وبرای آخرت ودنیای  ما باقی بماند و البته  تاثیر زیادی درفزونی وگسترش فرهنگ  وقف  هم خواهد داشت .

این نماینده مجلس  با بیان اینکه اطلاع رسانی سبب می شود  تا بیشتر افراد جامعه این تفکررا داشته باشند که می توانند دراین امر خیر در حد توان خویش  دخیل باشند دراین خصوص افزود: این درحالی است که که افرادباهدیه کردن قرآن  به مساجد و اشیاء کوچک اقدام به وقف می کنندو در واقع در این عرصه در حد توان و وسع خویش  فعالند .

حجت الاسلام مازنی تاکید کرد : این وظیفه روحانیون وائمه مساجد است تا در خصوص آثار وبرکات وقف به طور دقیق تبلیغ واطلاع  رسانی کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین