عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۸۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
از سوی مرکز تخصصی مهدویت؛
جلد دوم کتاب حدیث انتظار ویژه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) از سوی معاونت تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت، منتشر شد.
عقیق: جلد دوم کتاب حدیث انتظار از مجموعه های کتاب های تبلیغ معارف مهدوی، به کوشش جمعی از نویسندگان از سوی معاونت تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت منتشر شد.

برپایه این گزارش، «وحدت و همدلی در کلام رهبرمعظم انقلاب اسلامی»، «بیعتی تا همیشه» به قلم حجت الاسلام والمسلمین مسعود پورسیدآقایی، «نهم ربیع الاول روز امامت و مهدویت» به قلم مصطفی صادقی، «گاه شماری (تایم لاین) نهم ربیع الاول» به قلم محمد رضایی آدریانی، «چگونه برای عیدآغاز امامت امام زمان(عج) ایده هایی نو و جذاب داشته باشیم؟» به قلم محمد رضایی آدریانی، «امام مهدی(عج) مرا دوست دارد» به قلم محمد رضا فوادیان، «نهم ربیع الاول؛آغاز امامت امام عصر(عج)فرصت ها و چالش ها» به قلم جواد اسحاقیان و حجت حیدری چراتی از جمله مطالبی است که در این کتاب به چشم می خورد.

همچنین«عناوین پیشنهادی جهت سخنرانی در نهم ربیع الاول»، «نهم ربیع، جشن بیعت چرا و چگونه؟!» و مطالبی مرتبط با کودکان وسرگرمی های قابل اجرا برای آنان با موضوع نهم ربیع الاول از جمله مطالبی است که در این کتاب عرضه شده است.

لازم به ذکر است، کتاب حدیث انتظار۲ به قیمت ۸هزار تومان از سوی انتشارات مرکز تخصصی مهدویت منتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه این کتاب می توانند به نشانی قم، خیابان شهدا، کوچه آمار ۲۲، بن بست شهید علیان، پلاک ۲۴، انتشارات مرکز تخصصی مهدویت مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماه تلفن۳۷۷۳۷۸۰۱ داخلی ۱۲۳ تماس حاصل نمایند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین