عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
در اعتراض به قانون ممنوعیت پخش اذان در قدس انجام شد:
مسلمانان ترکیه در اعتراض به قانون اسرائیل که پخش اذان در شهر قدس اشغالی را ممنوع اعلام کرده است مقابل کنسولگری اسرائیل تظاهرات برگزار کردند.
عقیق:موسسه نجات انسانیت ترکیه " IHH " تظاهراتی همگانی در مقابل کنسولگری اسرائیل در شهر استانبول ترکیه در اعتراض به قانونی که پخش اذان در شهر قدس اشغالی و مسجد الاقصی را ممنوع اعلام کرده است برگزار کرد.

تظاهرات کنندگان در بیانیه ای تاکید کردند: اشغالگران صهیونیست با بی اعتنایی به مسلمانان به مسجد الاقصی و ملت فلسطین هتک حرمت می کنند و مرتکب جنایت می شود اما اشغالگران باید بدانند ممکن نست صدای اذان در فلسطین ساکت شود.

فاتح یازجی از موسسه "IHH" گفت: صهیونستها اگر صدای اذان را در قدس ممنوع کنند، صدای اذان از ملیون ها نفر شنیده خواهد شد و شعار الله اکبر هیچ گاه از آسمان قدس مخفی نمی شود.

* این اسرائیل است که باید از فلسطین برود

وی افزود اشغالگران ادعا می کنند صدای اذان آنها را اذیت می کند که به آنها می گوییم شما جنایت کارید و این شما هستید که باید از فلسطین بروید و آن را به صاحبان اصلی اش بسپارید.

تظاهرات کنندگان در مقابل کنسولگری اسرائیل همچنین از امت اسلامی خواستند اسرائیل غارتگر را سر جای خود  بنشاند  و در مقابل جنایت های صهیونیست ها سکوت نکند.

در این تجمع اعتراضی، تظاهر کنندگان  شعارهای "اذان خاموش نمی شود" و "مرگ بر اسرائیل" سر دادند.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان باصدای بلند اذان گفتند و صدای اذان خود را به گوش کارمندان کنسولگری اسرائیل رساندند تا به این وسیله بر اعتراض خود نسبت به  قانون ظالمانه شان را بیان کنند.

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین