عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با اشاره به تولید دومین بازی رایانه‌‌ای مهدوی با نام «ضامن آهو» گفت: 10 انیمیشن با عنوان‌های «چلچراغ» و «قصه‌های انتظار» تولید شده است.

عقیق: مسعود دریس معاون طرح و برنامه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در گفت‌وگویی، با اشاره به تولید انیمیشن‌های مهدوی از سوی بنیاد ابراز داشت: به منظور توسعه فرهنگ انتظار و آشنایی کودکان و نوجوانان با موضوع‌های مهدوی، 10 انیمیشن با عنوان‌های «چلچراغ» و «قصه‌های انتظار» تولید شده است.

وی با بیان اینکه هر یک از مجموعه‌ انیمیشن‌ها دارای 5 داستان است، افزود: داستان‌هایی با عنوان شاهزاده اسیر، خورشید نیمه شب، چهار ستاره، خاطره عجیب و راه حل در مجموعه «قصه‌های انتظار» به تصویر کشیده شده است، همچنین در مجموعه «چلچراغ» احادیثی از معصومین در مورد حضرت مهدی(عج)در قالب انمیشین است که مخاطب در هر قسمت با بیش از 4 حدیث مهدوی آشنا می‌شود.

دریس همچنین از تولید دومین بازی یارانه‌های مهدوی ویژه کودکان و نوجوانان با نام «ضامن آهو» خبر داد و اظهار داشت: به زودی پوستر‌های مهدوی با عناوین «سبک زندگی» و «حدیث عشق» به مناسبت دهه مهدویت تولید و در سایت http://mahdiphoto.com در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای دریافت انیمیشن‌های مهدوی می‌توانند از اینجا اقدام کنند.

همچنین کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به بازی‌های مهدوی نیز می‌توانند برای دریافت بازی‌ رایانه‌های «ضامن آهو» از اینجا اقدام کنند.


منبع:فارس

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین