عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
پلیس رژیم صهیونیستی مدت زمان تعرض و ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را افزایش داد.
عقیق: به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بدین گونه از این پس صهیونیست‌ها می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ قبل از ظهر به وقت محلی در داخل مسجد الاقصی حضور یابند. پلیس رژیم صهیونیستی سازمان اوقاف اسلامی قدس را نیز در جریان این امر قرار داده است.

سازمان اوقاف اسلامی قدس به شدت با این مساله مخالفت کرده است.

در همین راستا، شیخ عزام خطیب، مدیرکل سازمان اوقاف اسلامی قدس تصریح کرد که این یعنی تسلیم شدن پلیس رژیم صهیونیستی در برابر خواسته‌ها و فشارهای جریان‌های راست گرای افراطی صهیونیستی که به هر شیوه‌ای درصدد ایجاد هرج و مرج و تنش در داخل مسجد الاقصی هستند و هرگونه عواقب و پیامد چنین تصمیمی متوجه دولت رژیم صهیونیستی و سازمان‌های امنیتی آن خواهد بود.

شیخ خطیب اظهار داشت: این تجاوزی آشکار علیه توصیه‌های ملک عبدالله دوم پاشاه اردن است اما ما به هر شیوه‌ای از آن دفاع خواهیم کرد و تمامی طرح‌ها و تلاش‌های دشمن برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی میان مسلمانان و یهودیان به اذن خداوند محکوم به شکست خواهد بود.

وی عنوان کرد که این بیانگر اهداف و نیات شوم دشمن صهیونیستی در راستای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی است و این اقدامی خطرناک علیه مسجد الاقصی است و باید هرچه سریعتر متوقف شود.

از سوی دیگر، مدیر مسجد الاقصی نیز تصمیم دشمن صهیونیستی برای افزایش مدت زمان تعرض صهیونیست‌ها به قبله نخست مسلمانان را به شدت محکوم کرد.

عمر کسوانی اظهار داشت که این اقدام رژیم صهیونیستی دخالت آشکار در امور مسجد الاقصی است.

رژیم صهیونیستی در فصل زمستان به شهرک نشینان صهیونیست و گردشگران خارجی اجازه می‌دهد هر روزه از ۷:۳۰ صبح تا ۱۰:۰۰ از طریق باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شوند. بعدازظهرها نیز شهرک نشینان می‌توانند به مدت یک ساعت وارد مسجد الاقصی شوند.

منبع:ایسنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین