عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۱۵۶۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹
معاون فرهنگی مؤسسه دارالحدیث:
کتاب حکمت نامه فاطمی از مجموعه آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث مؤسسه دارالحدیث که به همت آیت الله محمدی ری شهری تدوین شده و به زودی منتشر می­‌شود.
عقیق:حجت الاسلام سبحانی­ نیا، معاون فرهنگی مؤسسه دارالحدیث گفت: کتاب حکمت نامه فاطمی از مجموعه آثار پژوهشگاه قرآن و حدیث که به همت آیت الله محمدی ری شهری تدوین شده است به زودی منتشر می شود.

حجت الاسلام سبحانی­ نیا ابراز کرد: این کتاب در حجمی بالغ بر ۸۰۰ صفحه مجموعه سخنان و خطبه های به یادگار مانده از صدیقه طاهره زهرای مرضیه (س) است.

وی همچنین افزود: از سال قبل بنا بر این گذاشتیم که سالنامه های نور که هرساله به احادیث اهل بیت (ع) مزین می شوند را به کلام نورانی و هدایتگر یک معصوم اختصاص دهیم. لذا سررسید سال ۱۳۹۵ را به احادیث پیامبر اکرم (ص) اختصاص داده و با عنوان سالنامه حدیث نبوی نور منتشر ساختیم. به لطف خداوند متعال برای سال ۱۳۹۶ سالنامه حدیثی نور با عنوان سالنامه حدیث علوی نور  آماده و چاپ شده است که به زودی به بازار عرضه می شود.

حجت الاسلام سبحانی‌نیا در پایان اظهار امیدواری کرد: ملت عزیز و سربلند ایران همواره در تأسی به اهل بیت(ع) و بهره گیری از سخنان هدایتگر آنان پیشگام بوده و سعادت دنیا و آخرت خود را از این طریق تضمین کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین